AS Eesti Posti juhatus ja SEB Eesti
Ühispanga juhid arutasid Postipanga teenuse arengukava ning võimalusi pakkuda
postibussist ka pangateenuseid, teatas postiettevõte.
„Kliendile, eriti maapiirkonnas elavale kliendile, on väga mugav, kui lisaks postiteenusele saab samas kasutada ka pangateenuseid. Oleme SEB Eesti Ühispangaga teinud pikka aega tulemuslikku koostööd postipanga näol, mis täna on paljudele inimestele kõige parem viis kasutada pangateenuseid ja korraldada oma rahaasju. Postibuss tõstab meie teeninduse kvaliteeti ja pank oleks sellele lisaväärtus,” sõnas Eesti Posti juhatuse liige Aavo Kärmas.
Esimene postibuss stardib Lõuna-Eestisse 1. novembril 2007. Postibuss teenindab kindlatel nädalapäevadel ja kellaaegadel kliente hajaasustusega piirkondades. Postibussist pakutakse kohapeal teenuseid, mille kasutamiseks peaks klient muidu suunduma suuremasse postkontorisse ehk teenuste valik on suurem kui postipunktis. Postibussi täpne teekond ja peatumisajad kinnitatakse koostöös kohalike elanike ja postispetsialistidega. Eesti Post soovib näha postibussis pakutavate teenuste hulka võimalikult laiana ja lähiajal räägitakse läbi ka teiste potentsiaalsete koostööpartneritega.
Seotud lood
Sarnaselt Hansapanga pangabussiga hakkab
veebruaris maapiirkondades sõitma ka EMT mobiilibuss.
Eesti Post võinuks kinnisvarabuumi toel
teenida kümneid miljoneid kroone, aga faktid räägivad, et firma on olnud oma
kinnisvarale rumal peremees, kirjutas Eesti Ekspress.
Eesti Posti juhatuse liige Ahti Kallaste ütles, et
Eesti Post sulgeb 44 alakoormusega töötavat postkontorit erinevates regioonides,
teatas firma.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.