AS Eesti Merelaevandus ei välista
võimalust, et viib kõik laevad Eesti lipu alt ära.
Praegu on sinimustvalge plagu alla seilama jäänud kaks Eesti Merelaevanduse kaubalaeva. Kaks firma suurt laeva sõidavad juba Mani saare lipu all, lisaks opereerib ettevõte kuue välismaa laevaga, kirjutab Eesti Päevaleht.
AS-i Eesti Merelaevandus juhatuse liikme Jaan Kalmuse sõnul on Eesti lipu all sõita kallis, lisaks puudub Eesti riigil võrreldes teiste Euroopa Liidu riikidega tõhus laevanduse toetussüsteem.
“Me ei tea siiamaani, kas 2007. aasta eest toetuste maksmine jätkub või mitte,” sõnas Kalmus. “Laevaomanik ei tea nii käituda, äriplaani ei tehta ju üheks aastaks. Plaanima peab pika aja peale ja kui kindlust pole, üritad vaadata sinna, kus see on.”
Seotud lood
Eesti Tööandjate Keskliit, Eesti
Ametiühingute Keskliit, Eesti Laevaomanike Liit ja Eesti Meremeeste Sõltumatu
Ametiühing saatsid valitsusele ja riigikogule ametliku pöördumise riikliku
merenduspoliitika loomiseks, kuna riigi merendus on konkurentsivõimet
kaotamas.
Suvel meremeeste palgavõla katteks müüdud
kaubalaev Fiona seisab siiani sadamatasusid maksmata Vene-Balti sadamas. Sadam
nõuab laeva arestimist ja suvise sundenampakkumise tühistamist.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.