Vene peaprokuratuuri osakond Uurali
föderaalringkonnas teatas, et asub kontrollima teateid Eesti kaubandusketi
Baltika vastu vaenu õhutavate üleskutsete levitamisest Jekaterinburgis, kirjutab
Postimees.ee.
Agentuuri RIA Novõi Region andmetel ilmusid täna üleöö Uurali ringkonna pealinna reklaamtahvlid, millel palutakse kohalikel elanikel hoiduda Balti riikides toodetud kaupade ostmisest.
Aktsiooni algataja, kohalik organisatsioon Pronkssõdur, peab vajalikuks lõpetada "ärimeeste-fašistide toetamine" ja ostude tegemine "venevastaseid režiime toetavates kauplustes".
Pronkssõduri-organisatsiooni ninamehe Aleksei Legatšovi andmetel on linnas püsti pandud kokku 92 sellist hiigeltahvlit mõõtudega 6 korda 3 meetrit. Kõigil neil vihjatakse Baltika gruppi kuuluva Baltmani toodangut müüvate poodide «profašistlikule» orientatsioonile.
Seotud lood
Uraalide pealinnas Jekaterinburgis lubavad
patriootiliselt meelestatud noored aktivistid korraldada miitinguid
ja pikette, sest nad pole rahul Eesti kaubandusketi Baltika laienemisega,
vahendab üsna tundmatu Vene portaal delo001.ru.
Venemaal Jekaterinburgis korjati päev
pärast riigiprokuratuuri sekkumist tänavatelt ära Baltmani rõivafirmat mõnitavad
plakatid.
Baltika turundusdirektor Anu-Mall Naarits
ütles kommentaariks aripaev.ee-le, et selliseid üleskutseid on Venemaa
erinevates regioonides avaldatud varemgi.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.