Augustis mööda Eesti liipreid vuranud 2,16
miljonit tonni kaupu on peaaegu väikseim hulk kogu Eesti Raudtee ajaloos,
kaubatransiidi maht langes tasemele, mida oodati saabuvat alles nelja aasta
pärast.
Augustikuus vähenesid pea kõikide raudteel veetavate kaubagruppide mahud. Kõige suuremat kaubaartiklit, naftat, veeti augustis tervelt 30% vähem kui eelmise aasta sama aja jooksul ning aasta algusega võrreldes tervelt 40% vähem, kirjutab Äripäev.
Eesti Raudtee turundusjuhi Rene Vareki sõnul oli Venemaal niikuinii plaan kaubatransiidi maht tänasele tasemele viia.
"Seda aga alles umbes nelja aasta pärast. Tänane situatsioon on suhteliselt ootamatu, arvestades, et raudtee veomahud kasvasid aasta alguses väga jõudsalt," sõnas Varek, kelle kinnitusel suudab raudtee halvast perioodist välja tulla.
Üldiselt oli teada, et naftamahud hakkavad vähenema ning meil on vaja ümber kalibreerida uutele veoliikidele, näiteks konteineritele ja muudele kaupadele," sõnas Varek.
Alates maikuust on Eesti Raudtee infrastruktuuril sõitvate kaubarongide arv vähenenud kolmandiku ja Eesti Raudtee kui veoettevõtte poolt veetava kauba kogus ligi poole võrra. Kui veel aasta esimesel neljal kuul liikus Eesti Raudtee rööbastel kaupa kuus üle nelja miljoni tonni, siis nüüd keskmiselt 2,5 miljonit tonni.
Seotud lood
Autoettevõtete liidu juht Villem Tori
ütles, et mõistab Saksamaa sisevedudele kehtestatud piiranguid, mis kaitsevad
kohalikke transpordiettevõtteid.
Raudtee infrastruktuuri majandamisega tegeleva
Edelaraudtee Infrastruktuuri AS-i investeeringud raudteeohutusse ulatuvad 36,7
miljoni kroonini.
Majandusminister Juhan Parts kinnitas
Äripäevale, et illusioone luua ei ole mõtet ning tegelikkuses oli juba ammu
teada, milline on Venemaa plaan transiidi teemal Eestis ja Lätis.
Edelaraudtee piletimüüja käskis eile rongis
pangakaardiga maksta tahtnud 12aastasel reisijal maha minna, ema leidis tüdruku
Männikult.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.