• OMX Baltic0,36%272,6
  • OMX Riga−0,07%873,71
  • OMX Tallinn−0,4%1 753,32
  • OMX Vilnius−0,18%1 047,68
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,54%8 097,06
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,95
  • OMX Baltic0,36%272,6
  • OMX Riga−0,07%873,71
  • OMX Tallinn−0,4%1 753,32
  • OMX Vilnius−0,18%1 047,68
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,54%8 097,06
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,95
  • 29.08.07, 14:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edelaraudtee investeerib raudteeohutusse 37 miljonit

Raudtee infrastruktuuri majandamisega tegeleva Edelaraudtee Infrastruktuuri AS-i investeeringud raudteeohutusse ulatuvad 36,7 miljoni kroonini.
Ettevõte rekonstrueerib tänavu 15 raudteeülesõitu ja kaks raudteeülekäiku ning ehitab kaks kõigile tänapäeva nõuetele vastavat perrooni, teatas firma.
Edelaraudtee Infrastruktuuri AS-i juhatuse liikme Rain Kaarjase sõnul hõlmavad infrastruktuuri investeeringud kõiki töid alatest liiprite ja pöörangute vahetamisest kuni raudteeülesõitude ning -ülekäikute rekonstrueerimise ja perroonide ehitamiseni välja. „Soovime mahukate infrastruktuuritöödega tõsta raudteeohutust. Loodetavasti aitavad raudteeülesõitudele paigaldatud foorid ja rekonstrueeritud raudteeülesõidud ning –ülekäigud ära hoida nii mõnegi ebameeldiva intsidendi ja säästa inimelusid,“ rääkis Kaarjas.
Tema sõnul on praeguste töödega võimalik tagada raudteel elementaarne ohutus ja säilitada olemasolevad sõidukiirused, ei enamat. Selleks, et viia raudtee sellisesse seisukorda, mis võimaldaks reisirongil sõita stabiilselt 100-120 kilomeetrit tunnis, oleks Kaarjase sõnul tarvis tunduvalt rohkem invetseerida. „Seda saame aga teha siis, kui nii kauba kui ka reisijatevedude osas on stabiilsus ning pikemaajalisem selgus. Olukorras, kus kaubavedude maht kiratseb ning reisijateveo tellimus lõpeb 2009. aastal, kapitaalseid rahapaigutusi teha ei saa,“ sõnas Kaarjas.
Raudteeülesõite on Edelaraudtee Infrastruktuuri AS-il plaanis renoveerida 15. Ligi kaks miljonit krooni investeeritakse Raplamaal asuva Aranküla ja Tallinnas asuva Järvevana raudteeülesõidu renoveerimiseks. Järvamaal Türil renoveeritud raudteeülesõit läks maksma ligi pool miljonit, sama summa investeerib Edelraudtee Infrastruuktuuri AS ka Viljandimaal asuva Võhma raudteeülesõidu uuendamiseks.
Kõigile tänapäeva nõuetele vastavaid perroone ehitatakse käesoleval aastal kaks. Neist üks tuleb Raplamaale Viliveresse ja teine Rapla jaama, investeeringu kogusuurus on 3,6 miljonit krooni.
Põhjalikult uuendatud raudteeülekäike lisandub tänavu samuti kaks, üks Kiisale Raplamaal ja teine Viljandisse.
Ohutusküsimused on põhiliselt seotud raudteeülesõitudele fooride paigaldamisega. Käesoleval aastal on fooridega varustatud Viljandis asuv Paala ja Raplaamal asuv Kivi ülesõit.

Seotud lood

Uudised
  • 22.01.08, 10:11
Kaubavedude kaotamine Edelaraudteel paneb ettevõtted raskesse seisu
Edelaraudtee lõpetab järgmisel nädalal algavast 1. veebruarist kaubaveod, mis seab raskesse olukorda oma tootmise raudteetranspordi võimalusega sidunud ettevõtted, kirjutas Järva Teataja.
Uudised
  • 18.12.07, 15:07
Edelaraudtee lõpetab kahjumi vältimiseks regulaarsed kaubaveod
Riigisisese reisijate- ja kaubaveo korraldamisega tegelev Edelaraudtee lõpetab suure kahjumi vältimiseks alates 1. veebruarist 2008 regulaarsed kaubaveod Tallinna-Viljandi ja Tallinna-Pärnu suunal.
Uudised
  • 12.09.07, 08:27
Raudteevedusid rekordiliselt vähe
Augustis mööda Eesti liipreid vuranud 2,16 miljonit tonni kaupu on peaaegu väikseim hulk kogu Eesti Raudtee ajaloos, kaubatransiidi maht langes tasemele, mida oodati saabuvat alles nelja aasta pärast.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele