Täna ristiti Viking Line'i uus laev, mis
tuleb Tallinna-Helsingi liinile tuleva aasta märtsis.
Ristimistseremoonial osales üle 700 külalise. Laeva ristiema oli laulja Paula Koivuniemi. Laeva nime leidmiseks väljakuulutatud konkursil pakuti üle 16 000 nime. Viking Line'i juhatus valis nende seast nime, mis on juba ka klientide hulgas juurdunud töönimena. Uus laev asendab laeva Rosella Tallinna-Helsingi liinil.
Viking XPRS on esimene laev, mille Soome laevafirma on ehitanud spetsiaalselt Tallinna-Helsingi liinile.
Tegevjuht Nils-Erik Eklund ütles ristimispeo kõnes: "Läänemere tulevik on tähtis mereriikidele nagu Soome ja Eesti. Oleme väga sõltuvad turvalisest meresõidust. Läänemeri on meie jaoks transpordikanal, mis ühendab meid muu Euroopaga. Efektiivne, konkurentsivõimeline ja keskkonnasõbralik mereliiklus on meile eluliselt tähtis. Me peame näitama, et hoolime Läänemere ainulaadsest keskkonnast. Viking XPRS-i projekteerimisel on olnud tähtsal kohal keskkonnahoid."
Laeval 2500 reisijakohta, kaks eraldi autotekki, millest üks on ainult sõiduautodele. Laeva pikkus on 185 m, laius 27,7 m ja süvis 6,55 m.
Seotud lood
Tallink Grupi kontserni kuuluv
tütarettevõte Silja Cruise AB viis eile lõpule kasumliku M/L Sky Wind
müügitehingu.
Läänemerel käib eluliselt olulisel
suveperioodil tõsine lahing turuosa pärast, võitlevad Viking Line ja Tallink
Silja.
Tallinna linnavolikogu liikmete
lemmikaktsia on Tallink. Enim ehk 8475 Tallinki aktsiat on endisel korvpalluril
Aivar Kuusmaal, selgus majanduslike huvide deklaratsioonidest.
Viking Line'i hinnangul on Tallink kaotanud
talle turuosa kolmel erineval liinil, kõige enam Turu-Marienhamni-Stockholmi
liinil.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.