Juulis kasutas majutusettevõtete teenuseid
210 000 välisturisti ehk 7500 vähem kui eelmise aasta samal ajal. Ometigi
moodustavad välisturistid endiselt kaks kolmandikku turistide
koguarvust. Nimetatud kuus vähenes välisturistide arv kahes peamises
turismilinnas - Tallinnas ja Pärnus.
Eesti elanikud kasutasid majutusettevõtete teenuseid elavamalt kui mullu. Majutusettevõtetes peatus 10% enam Eesti elanikke kui eelmise aasta juulis. Käesoleva aasta seitsmendal kuul pakkus külastajatele majutusteenuseid 125 majutusettevõtet enam kui aasta tagasi samal ajal. Juulis jõudis külastajatele avatud 5 ja enama voodikohaga majutusettevõtete arv esmakordselt 900-ni.
Raskeim oli vaba voodikohta leida Pärnus (voodikohtade täitumus 81%) ja Tallinnas (64%). Ööpäev maksis majutusettevõttes keskmiselt 462 krooni, mis on eelmise aasta juuliga võrreldes 17 krooni kallim. Kõige kallim oli ööbimine Tallinnas (590 krooni). Pärnu linna majutusettevõttes maksis ööpäev keskmiselt 525 krooni ja Saare maakonnas pakuti ööbimisvõimalust kõige soodsamalt - keskmiselt 454 krooni eest.
Seotud lood
Tallinna ja Helsingi vahel liikuvate
laevareisijate arv on langenud, järgmisest aastast aga on taas oodata uut
turistidelainet.
Eestis tegutsevad reisikorraldajad müüsid
Novatoursi hinnangul selle aasta esimese kaheksa kuuga ligi 600 miljoni krooni
eest erinevaid tšarterreise, turuliider on Novatours ligi 35 protsendi suuruse
turuosaga.
Majutusettevõtete teenuseid kasutas juulis
345 000 turisti, mis on 6000 turisti enam kui eelmise aasta samal ajal.
Välisturistide arv suurenes, siseturistide arv vähenes 2% võrra.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.