• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,43%5 998,65
  • DOW 300,64%44 008,53
  • Nasdaq 0,03%19 275,55
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,37
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,43%5 998,65
  • DOW 300,64%44 008,53
  • Nasdaq 0,03%19 275,55
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,37
  • 19.09.07, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaatajate lemmik: Kanal 2

Ka sel aastal on Kanal 2 suutnud hoida juhtpositsiooni Eesti telekanalite seas kirjutab Äripäev.
Kanal 2 peadirektor rõõmustas, kuna juhtpositsioon on nende käes juba 2006. aasta juunist ja ütleb: "Me ei andnud ühtegi kuud ära ja vahe aina suureneb."
Kuna teles käib mõõduvõtt oktoobris-novembris ja Kanal 2 juhtis juba niigi leidis reklaamiraha neid neljandas kvartalis ise üles. "Iga ettevõtte unelm," oli Oru õnnelik.
Kohe on algamas selle aasta põhihooaeg ja Oru loodab sellest vaid parimat. Sügisel tuleb ekraanile mitmeid uusi saateid, milline neist hitiks kujuneb, ei oska praegu öelda.
Telemaailmas sõltub kõik reitingust sest reklaamijad tahavad suurima reitinguga saateid. Näiteks kriminaalse sisuga saatesse on palju raskem reklaami müüa kui tantsusaatesse.
Käesolev aasta toob Oru sõnul vähem imagoklippe ja rohkem tarbimisklippe.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.07, 08:15
Kanal 2 võitles end rahamasinaks
Liidripositsiooni haaramine tõi Kanal 2-le eelmisel aastal ligi neli korda suurema kasumi. Raha tõsteti päevapealt ümber TV3st, kes pidi ekstreemse reklaamikäibe kasvu ajal silmitsi seisma kasumi vähenemisega.
Uudised
  • 19.09.07, 11:03
TV3 on reklaamimüügi liider
Vaatamata sellele, et TV3 eelmise aasta lõpus liidripositsiooni kaotas, edastas ta reklaamikäibes Kanal 2 40 miljoni krooniga, kirjutas Äripäev.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele