Tippkokk Imre Kose avab oktoobris Ülemiste
City-s Eesti suurima, 550 kohaga restoranikompleksi Mercado. Restorani
sisustusse investeerib Mercado omanik OÜ Bellavista ligi 25 miljonit
krooni, teatas ettevõte.
Mercado peakokk ning OÜ Bellavista juhatuse liige Imre Kose selgitas, et restoranitänav koosneb neljast teineteist täiendavast toitlustuskontseptist. „Gourmet Market on kõrget kvaliteeti pakkuv take-away ehk kaasavõetavaid roogi pakkuv koht,” märkis Kose. „Boulangerie on prantsuse pagaritöökoda-kohvik, Souperie pakub laias valikus innovatiivseid suppe, dim sum'e ja wok'e, Grill Mercado pakub kohapeal otse grillilt rahvusvahelise köögi paremikku.”
Ülemiste City juhatuse esimees Gunnar Kobini sõnul tuleb Ülemiste Citysse juurde ca 1000 inimest, mistõttu tasemel ja taskukohane söömisvõimalus on linnaku arengu jaoks elutähtis.
Mercado (hispaania keeles „turg”) asub 80meetrises endises tootmishoones, kus avaneb galeriitänav läbi kolme korruse. Mercados on kaasaegsed audio- ja multimeedialahendused, mis pakuvad mugavat esitlusvõimalust erinevate presentatsioonide ja vastuvõttude korraldamisel kuni 1000-le inimesele. Maja juures asub Eesti kõige esinduslikum erapark, mille suunas avaneb Mercado terrass.
OÜ Bellavista toitlustusettevõtete gruppi kuuluvad restoran Vertigo, Viru keskuses asuvad kohvikud Bestseller ja prantsuse pagaritöökoda-kohvik Boulangerie ning Haaberstis Arigato spordikeskuses septembri lõpus avatav uusim Bestseller.
Ülemiste City on Tallinna Lennujaama naabrusesse rajatav Targa Äri Linn. Linnakusse tuleb üle paarisaja tuhande ruutmeetri büroopinda ja kõrgtehnoloogilisi tehaseid. Ülemiste City linnakusse on kolinud või kolimas mitmed infotehnoloogia, farmaatsia jt innovaatiliste ärivaldkondade ettevõtted.
Seotud lood
Ülemiste City suuromaniku Ülo Pärnitsa
sõnul läheb tuleval aastal ettevõttel vaja lisakapitali ja praegu valmistatakse
ette IPOt selle hankimiseks.
Eesti suurima restorani Mercado
nõudepesijale pakutakse 6200 kroonist kuutasu.
Staarkokk ja restorani Vertigo omanik Imre
Kose kulutab õhtusöögile restoranis kuni 1000 krooni.
Oktoobris avatakse Ülemiste Citys nelja eri
põhimõttega restoranide kompleks.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.