Just samal ajal, novembri alguses, kui
Apple toob Euroopa turule mobiiltelefoni iPhone, esitleb Nokia kahte uut
muusikatelefoni, kirjutab ajaleht The Wall Street Journal.
Ajalehe sõnul kulutavad mõlemad kompaniid kõvasti reklaamile ning Nokia avab novembri alguses Regent Streetil uue esinduskaupluse, mis asub mõne sammu kaugusel Apple'i poest.
Võitlus Briti tarbijate pärast on kahe vastse rivaali esimeseks võitlustandriks. Konkurents on sealt tugevam kui USAs, kus iPhone on populaarsem, Mandri-Euroopas on paremini esindatud Nokia. „iPhone on loomulikult konkurent,” lausus ajalehele Nokia muusikastrateegia juht Tommi Mustonen.
Suurbritannia turul hakatakse iPhone'i müüma 9. novembril. Nokia uus mobiiltelefon N95 on ajalehe sõnul väga sarnane Apple'i mobiiltelefonile iPhone.
Seotud lood
Mobiilitootja Nokia aktsia hüppas heade
kolmanda kvartali majandustulemuste peale 6,9 protsenti ja maksis 27,37
eurot.
Apple'i uudne nutikas mobiiltelefon
iPhone jõuab tänavu Euroopas vaid Suurbritannia, Prantsusmaa ja Saksamaa
tarbijateni. Ülejäänud Euroopas ja Aasias jõuab telefon müügile alles tuleval
aastal, teatas Financial Times.
Viimase tarkvarauuendusega viis Apple ellu
juba varasema ähvarduse – võrgupiirangu alt vabaks häkitud iPhone’id hangusid
pärast tarkvarauuendust.
Pärast arvutuid e-kirju, kus kliendid olid
pahased mobiiltelefoni iPhone ootamatu hinna alandamise pärast 200 dollari
võrra, vabandas ettevõtte juht Apple'i Steve Jobs avalikult ja lubas kõigile
esialgse hinnaga ostnud iPhone inimestele 100 dollarit krediiti, kirjutab
majandusleht The Wall Street Journal.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.