Merko Grupi tütarfirma maksis selle aasta
septembris maadevahetuse skandaali võtmekujule korraga enam kui 19 miljonit
krooni, samas pole lõpuni teada, kellele see raha läks.
Rahaliigutamiste osalisteks olid firmad, mida prokuratuur ja kapo seostavad altkäemaksuskandaali sattunud maa-ameti endise juhi Kalev Kanguriga. Pole välistatud, et hiigelhüpoteegid olid ka vaid tagatiseks teatud nõudmistele, kirjutas postimees.ee.
Hiigelhüpoteekide liikumine selgub kinnisturaamatu väljavõtteist. Merko kontserni tütarfirmal KV-Tarantel oli kuni selle aasta septembri keskpaigani eri kinnistutele pandud hüpoteeke 19,4 miljoni krooni väärtuses OÜ Iru Jõekääru kasuks.
Kummaliseks teeb hüpoteegid see, et justkui kokkuräägitult oli hüpoteekide suuruseks enamasti 1 miljon krooni – asugu maatükk Võrumaal, Virumaal või Narva linnas. Kõik hüpoteegid seati ühel ajal tänavu 5. juulil ja kustutati samuti ühel päeval, 17. septembril.
Iru Jõekääru kerkis eelmise aasta lõpus Villu Reiljanilt ministritooli võtnud looduskaitsemaade vahetuse võtmefirmaks. Kapo kahtlustab, et firma tegelik omanik oli alates eelmise aasta juulikuust maa-ameti endine juht Kalev Kangur. Selle firma üleminek oligi väidetavalt 11 miljoni krooni suuruseks pistiseks Kangurile.
Seotud lood
Tallinna börsil toimuvat võib nimetada
totaalseks languseks, kella 12 ajal ei olnud ühtegi tõusvat aktsiat.
Eesti edukaim maadevahetaja on Maret Kübar
veedab rahulikku vanaduspõlve maakodus Soontagal, ta ei ole seotud ühegi
ettevõttega ning talle kuulub vaid üks pisike maatükk Unikülas, kirjutas Eesti
Ekspress.
Merko Grupi tütarfirma E.L.L. Kinnisvara
avab Balti riikide suurima mööbli- ja sisustuskaubamaja, kokku on keskuse
arendusse investeeritud seitsme aasta jooksul 55 miljonit eurot ehk ligikaudu
853 miljonit krooni.
Prokuratuuri esitatud kahtlustuse järgi
andis Merko maa-ameti endisele juhile Kalev Kangurile altkäemaksu, müües korteri
Lossi 18 / Soone 3 turuhinnast odavamalt, 1 miljoni krooniga.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.