Go Busi juhatusele ja omanikele on
ajakirjanduse ja prokuratuuri vahendusel täna hommikul teatavaks saanud
asjaolud, mis sunnivad ettevõtet Go Busi nõukogu esimehe ametikohalt ning
teistest Go Busiga seotud ametitest tagasi kutsuma Aivo Pärna.
Selleks on algatatud aktsionäride üldkoosoleku kokkukutsumine, teatas ettevõte.
Ettevõte kutsub juhatuse liikme ametikohtadelt tagasi ka Valter Keisi ja Kalle Muru.
„Nende Go Busi töötajatega seotud menetluse asjaolusid on õigus kommenteerida ainult prokuratuuril,“ ütles Go Busi tegevdirektor Rene Alpius. “Kuid esitatud süüdistused lähevad täielikult lahku Go Busi väärtustest ning vähemalt menetluse lõpuni katkestame ametialased suhted nende inimestega.“
Go Busi juhatusele ja omanikele on ajakirjanduse ja prokuratuuri vahendusel täna hommikul teatavaks saanud asjaolud, mis sunnivad ettevõtet Go Busi nõukogu esimehe ametikohalt ning teistest Go Busiga seotud ametitest tagasi kutsuma Aivo Pärna.
„Üks on ilmselt Aivo Pärn, teine on vist Kalle Muru, kes on Valga regiooni juht, kes on kolmas ei tea hetkel,“ ütles Go Busi tegevjuht Rene Alpius Eesti Raadiole. Eesti Raadio andmetel võib tegu olla ettevõtte juhatusse kuuluva Valter Keisiga.
Seotud lood
Go Bus asub koostöös Tartu linnavalitsusega
arutama linnaliinide töö jätkumist, linnavalitsus teatas täna soovist lõpetada
liiniveoleping alates 2008. aasta 27. juunist, teatas Go Bus oma
pressiteates.
Lõuna ringkonnaprokurör Marge Püss esitas
süüdistuse endisele Valga maavanemale Georg Trašanovile, AS GoBus juhatuse
liikmele Kalle Murule, AS GoBus juhatuse esimehele Aivo Pärnale ning juhatuse
liikmele Valter Keisile.
Altkäemaksus kahtlustatava ning kaheks
ööpäevaks kinni peetud Valga maavanem Georg Trašanovi asendajaks määratud Tõnis
Lassi sõnul on inimesed maavalitsuses juhtunust šokeeritud.
Seoses altkäemaksu kahtlustusega hetkel
kinni peetud Go Busi juhi Aivo Pärna advokaat on advokaadibüroo Teder,
Glikman Partnerid advokaat ja üks omanik Leon Glikman.
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.