Apple ei müü iPhone`i enam sularaha eest
ega üle kahe ühele ostjale, et lõpetada nende soetamist edasimüügiks.
Ettevõtte esindaja Natalie Kerris`i sõnul kehtib uus kord sellest neljapäevast, vahendas Associated Press. Varasem piirang oli viis ühele ostjale ning teretulnud olid ka sularahas maksjad. “See samm peab tagama, et iPhone`i jätkuks inimestele, kes ostavad selle endale või kingituseks. Nõuame maksmist pangakaardiga, et tõrjuda autoriseerimata edasimüüjaid,” teatas Kerris.
Turule tulekust saati juuni lõpul on Apple`i teatel müüdud 1,4 miljonit mobiili-iPod`i hübriidi. Oodatakse ka müügiedu jõulukingituste hooajal. Ettevõtte teatel on rohkelt iPhone`e ostetud edasimüügiks, sealhulgas mõttega kõrvaldada neilt tehniliselt sunduslikuks tehtud seotus Apple`i partneri AT T-ga. Firma sellenädalasel hinnangul on tooteid ümbertegemise mõttega ostetud 250 000. Apple`i katsed taolist piirangu kõrvaldamist takistada, sealhulgas iPhone`i tarkvara uuendamine, on kasutajaid pahandanud ja toonud kaasa kohtuhagisid.
Seotud lood
Ameeriklased maksavad nüüd mobiiltelefonide
eest 40 protsenti rohkem kui aasta tagasi, kirjutab Soome majandusleht
Kauppalehti.
Eestisse vaid internetikaupluste vahendusel
jõudnud maailma üks kuumemaid telefone Apple iPhone jõudis 9. novembril
ametlikult müügile Saksamaal.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.