Ekspress Grupi kolmanda kvartali kasum
kasvas 42 protsenti, 19,3 mln kroonini, teatas ettevõte börsile.
Ettevõtte käive kasvas 19,2 protsenti, 257,6 mln kroonini.
Kolmandas kvartalis jätkus esimesel poolaastal alanud meediaväljaannete reklaamikäivete jõuline kasv möödunud aastaga võrreldes. Viie juhtiva üleriigilise levikuga ajalehe 2007 aasta 9 kuu reklaamikäive näitas 32 protsendilist tõusu 2006 aasta sama perioodiga võrreldes moodustades 332 miljonit krooni.
Suurimat mahu tõusu võis täheldada kinnisvara ja personaliotsingu reklaami valdkonnas. Kõrget tõusu näitasid ka autoäri ja turismi reklaamid. Samal ajal kasvas viie juhtiva lehe reklaamimaht 2007 aasta 9 kuuga 15% võrreldes 2006 aasta sama perioodiga. Mahu ja käibe kasvu nii suur vahe tuleb sellest, et oluliselt suurenes veebireklaami maht.
Meediaanalüütiku Toomas Leito hinnangul tuleb neljanda kvartali reklaamikäibe juurdekasv mõnevõrra tagasihoidlikum, kuid 2007 aasta tervikuna säilitab suurepärase juurdekasvu.