Ekspress Grupi kolmanda kvartali kasum
kasvas 42 protsenti, 19,3 mln kroonini, teatas ettevõte börsile.
Ettevõtte käive kasvas 19,2 protsenti, 257,6 mln kroonini.
Kolmandas kvartalis jätkus esimesel poolaastal alanud meediaväljaannete reklaamikäivete jõuline kasv möödunud aastaga võrreldes. Viie juhtiva üleriigilise levikuga ajalehe 2007 aasta 9 kuu reklaamikäive näitas 32 protsendilist tõusu 2006 aasta sama perioodiga võrreldes moodustades 332 miljonit krooni.
Suurimat mahu tõusu võis täheldada kinnisvara ja personaliotsingu reklaami valdkonnas. Kõrget tõusu näitasid ka autoäri ja turismi reklaamid. Samal ajal kasvas viie juhtiva lehe reklaamimaht 2007 aasta 9 kuuga 15% võrreldes 2006 aasta sama perioodiga. Mahu ja käibe kasvu nii suur vahe tuleb sellest, et oluliselt suurenes veebireklaami maht.
Meediaanalüütiku Toomas Leito hinnangul tuleb neljanda kvartali reklaamikäibe juurdekasv mõnevõrra tagasihoidlikum, kuid 2007 aasta tervikuna säilitab suurepärase juurdekasvu.
Seotud lood
Ekspress Grupi aktsionäride arv on
langenud võrreldes avaliku esmaemissiooniga pea tuhande ehk 17 protsendi võrra
5004 aktsionärini, selgub Eesti väärtpaberite keskregistri
statistikast.
Ekspress Grupp sõlmis täna SEB Eesti
Ühispanga, Sampo Panga ja Nordea panga sündikaadiga laenulepingu summas 672,4
miljonit krooni (43,1 mln eurot) Delfi omandamise finantseerimiseks.
Ekspress Grupi suuruselt kolmas aktsionär,
Hans H. Luige ainuomandis olev osaühing HHL Rühm sai tänavu oktoobris
äriregistrilt trahvimääruse, sest juuni lõpuks äriregistrile laekuma pidanud
2006. aasta majandusaruanne polnud ikka veel saabunud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.