Riigikogu liige Ivi Eenmaa ütles
aripaev.ee-le, et tema on halba teenindust ja suurt segadust kohanud hommikuti
Tallinnas just Eesti Posti peapostkontoris.
"Olin šokis! Nii raske oli kätte saada ühte tähitud kirja," rääkis Eenmaa, kes alles täna hommikul oli pidanud suurt võitlust peapostkontoris kirja kättesaamise nimel.
"Minge vaadake mis seal hoovis toimub ja kes seal elavad," ei leidnud riigikogulane sõnu kirjeldamaks üleelatut. "Ligi ei pääse, parkida mitte kuskile ei ole, rääkimata korraks peatumisest," oli Eenmaa nördinud.
Tähitud kirju väljastav teeninduslett oli tema sõnul kuskile kaugele taha ära surutud. Müüki puudutava teenindusega oli riigikogu liige rahul, kuid Eesti Posti arvel kõlav kriitika oli karm: "Postiteenus on küll halvas seisus."
Aripaev.ee küsis eestlasteltpäevaküsimuse: mis teid viimati teeninduses närvi ajas?
Seotud lood
Sotsiaaldemokraat ja
meediamonitooringufirma Media Focus OÜ omanik Hannes Rumm rääkis, et halba
teenindust ja nõukogude aega meenutas talle hiljuti silt restorani ukse kõrval,
mis teatas külastajale "Vabu kohti pole".
Kinnisvarabüroo Uus Maa tegevdirektorit
Jaanus Laugust häiris teeninduses viimati see, kui lõuna ajal ettekandjad teda
ignoreerisid.
Teater Vanemuise teatrijuhi Paavo Nõgese
sõnul on võrreldes muu maailmaga teeninus Eestis üldiselt ikka väga hea aga
õhtused toidupoe järjekorrad Norde Centrumis ajavad küll närvi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.