Kinnisvarabüroo Uus Maa tegevdirektorit
Jaanus Laugust häiris teeninduses viimati see, kui lõuna ajal ettekandjad teda
ignoreerisid.
Laugus vastas aripaev.ee päevaküsimusele, "Mis Teid viimati teeninduse puhul närvi ajas?" järgmist: „Just hetk tagasi häiris mind see, kuidas ettekandja meist vaid mööda käis ja tegeles vaid toidu laiali kandmisega.“
Lauguse sõnul on Eesti teeninduskultuuris puudu hoolivusest ja inimesekesksusest. „Teenindajad võiksid naeratada, silma vaadata, öelda "aitäh" ja "palun". Arenenud Euroopa riikides on teeninduse tase ikka teine,“ lisas Laugus.
Seotud lood
Riigikogu liige Ivi Eenmaa ütles
aripaev.ee-le, et tema on halba teenindust ja suurt segadust kohanud hommikuti
Tallinnas just Eesti Posti peapostkontoris.
Sotsiaaldemokraat ja
meediamonitooringufirma Media Focus OÜ omanik Hannes Rumm rääkis, et halba
teenindust ja nõukogude aega meenutas talle hiljuti silt restorani ukse kõrval,
mis teatas külastajale "Vabu kohti pole".
Zooloog Aleksei Turovski on märganud, et
viimase aasta pooleteist jooksul on teeninduskvaliteet oluliselt langenud ja ta
soovitas teenindajatel Tallinna Kaubamaja meesteosakonna daamidest eeskuju
võtta.
Teater Vanemuise teatrijuhi Paavo Nõgese
sõnul on võrreldes muu maailmaga teeninus Eestis üldiselt ikka väga hea aga
õhtused toidupoe järjekorrad Norde Centrumis ajavad küll närvi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.