Tallinna visioonikonverentsil ütles
kirjanik Kaur Kender, et tema kehtestaks automaksu ja teeks uue Tallinn-Tartu
maantee ühesuunaliseks.
„Mina olen ise väga automaksu poolt. Olen ka selle poolt, et ehitada uus Tallinn-Tartu maantee ühes suunas - Tallinna suunas,“ rääkis kirjanik Kender.
Kender, kes oma vaadetelt on Tallinna pooldaja arvab, et pealinnas on sedavõrd hea elada, et vaatamata asjaolule, et Eestis on kümneid linnu, kus tipptunnil ei ole ummikuid, tulevad inimesed siia ummikuterikkasse linna Tallinnasse.
Arco Vara AS juhatuse esimehe Viljar Arakase sõnul on Tallinnas ummikutega suur probleem. Näitena räägib ta, kuidas tema tuttav käib Stockholmi 150 km kauguselt tööl ja teeb seda kiiremini kui tema. Arakas rääkis, et tuli täna hommikul Tallinna linnapiirist veidi eemal asuvast elamurajoonist kesklinna peaaegu 1,5 tundi.
Tallinna Tehnikaülikooli haldusjuhtimise professori Sulev Mältsemehe sõnul ei ole linnas liikumise kiirus võrreldes 1900 alguse poole Londoniga muutunud. Tema sõnul oli siis sõidukiirus umbes 30 km/h ja on seda ka täna. Kuid ta tõdeb, et ilmselt ei ole see inimeste jaoks morjendav, kuna kümnest autost üheksas istub ainult üks inimene.
Seotud lood
Rahvusvahelise ärinõustamisfirma KPMG läbi
viidud uuring näitab, et autoostjad hindavad üha enam vähest kütusekulu.
Kirjanik Kaur Kener käis välja mõtte, et
tema meelest ei ole Tallinn tõmbekeskusena see nn kõige-kõigem ning ka Arco Vara
juhatuse esimees Viljar Arakas oli temaga igati nõus.
Tallinna linnavolikogu esimehe Toomas
Vitsuti sõnul peaks meie pealinnast saama suurlinn, suurte kõrghoonetega,
tiheda asustusega ja vene keele asemel inglise keelt kõneleva tööjõuga.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.