Ehkki uue trendina on levimas originaalsed meeleolukingitused, ei ole kuhugi kadunud ka vanad ja traditsioonilised firma logoga kingid: pastapliiatsid, kotihoidjad, korgitsad, võtmehoidjad, tassid, termosed, kruusid, jääkaabitsad.
Tõsi, neid esitles Helsingi kingimessil vaid paar eksponenti, kuid esemete soodne hind ja võimalus lihtsalt ja mugavalt oma firma sümboolika asjadele peale panna muutis need väga populaarseks.
Oluliselt eksklusiivsemad on kunstnikutööna valminud kingid, mis on kordumatud ja kannavad autori isikupära. See on võimalus massist erineda ja näidata kingi saajale, kuivõrd teda hinnatakse ja tähtsustatakse. Mis kõige tähtsam - erinevalt pastakatest ja võtmehoidjatest ei ole neil odava masstoodangu mekki man. Arusaadavalt ei olnud selliste stendide juures ka krabamist.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.