Kõik varahommikul Türgi edelaosas alla
kukkunud lennuki pardal viibinud inimesed hukkusid, ütles lennukompanii juht BBC
Newsile.
Esimesed kopteritega kohale jõudnud päästjad ei leidnud ühtegi ellujääjat, ütles Atlasjeti juht Tuncay Doganer BBC-le. Lennukis oli 49 reisijat ja seitse meeskonnaliiget.
Tegemist oli Türgi sisese lennuga Istanbulist Ispartasse, kui õhusõiduk kadus radariekraanilt just enne maanduma asumist. Kohaliku ametniku sõnul oli piloot küsinud juba luba maanduda, kui side äkki katkes.
Kriisimeeskond on peakorteri seadnud Isparta lennujaama ja Türgi riigitelevisioon avalikustas pardal olnute nimed.
Lennuk opereeris Türgi odavlennukompanii Atlasjet liinil. Atlasjet kuulub kahele Türgi reisikorraldajale Etsturile ja Oger Toursile.
Seotud lood
Robert Robertson on lennukipiloot, kellel
tundub olevat vähemalt kaks elu. Tema poolt juhitud transpordilennuk kukkus
Floridas alla ning hävines täielikult, ainsana lennukis olnud Robertson pääses
aga suhteliselt kergete vigastustega (murdis käe- jala- ja ninaluu).
Täna öösel hukkus Brasiilias Sao Paulos
kuni 200 inimest, kui reisilennuk 176 inimesega pardal rammis maandudes
laohoonet ja läks põlema.
Mõni päev tagasi Brasiilia lennukiga
toimunud õnnetuses sai surma peaaegu 200 inimest. Lennufirmade väitel ei ole
vahet, kuhu sa lennukis istud – õnnetuse korral on ellujäämise tõenäosus
igal pool sama. Kui aga analüüsida 36 aasta jooksul toimunud lennuõnnetusi,
selgub, et nad eksivad. Lennuki tagaosas on suurem tõenäosus ellu jääda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.