SASi novembrikuu hindamise järel selgus, et
firma võitis ühe protsendi võrra kliente, vaatamata lennuõnnetustele Q400
Dash 8 lennukitega.
SAS juhtkond tunneb kergendust peale novembrist hindamist, kirjutas Borsen.dk. Reisijate koguarv on kasvanud ühe protsendi võrra 3,3 miljonini. Hirm kliendilojaalsuse kaotamise ees on vähenenud vaatamata lennukatastroofidele Q400 Dash 8 lennukitega.
”Veod ning toodang on kasvanud positiivselt, kuigi me ei kasutanud Q400 lennukeid. Jätkuv kliendilojaalsus, hea turu areng ning uued kommertsrakendused on olnud peamised arengu põhjused,” ütles grupi tegevdirektor Mats Jansson.
Seotud lood
SAS on lennukitootjatega Bombardieri ja
Goodrich kokku leppinud kompensatsioonis, mille tootjad maksavad SASile Dash
tüüpi lennukitega 2007. aasta sügisel tekkinud õnnetustega seotud kulude
katteks.
Pärast hiljuti toimunud sündmusi Dash 8
Q400 lennukitega otsustas SASi juhtkond täielikult loobuda seda tüüpi lennukite
kasutamisest, teatas ettevõte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.