A.Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul pole nemad
Puls Brewery ostmisest huvitatud, sest neil on turuosa on liiga väike.
„Meile pole see aktuaalne teema. Ettepanekut osta pole tehtud ning kui ka tehakse, siis me pole sellest huvitatud,“ märkis Noop küsimuse peale, kas A.Le Coq võiks kaaluda Pulsi ostu.
„Nende turuosa väärtus on ostuks liiga väike, neil on ainult brändiväärtus. Meil pole mõtet seda osta,“ lisas Noop.
Noobi sõnul oleks Puls pidanud turul rohkem ringi vaatama. „Iga ettevõte peab oma strateegia välja töötama, kuid Puls oleks võinud võib-olla turul rohkem ringi vaadata. Kui tootmine kinni pannakse ja hakatakse mujal tootma ning järele jäetakse vaid müük, siis poleks ju tegemist enam õlletehasega. Nende toote väärtus ongi hetkel kohalikus regioonis, mingis mõttes on see au asi,“ märkis Noop.
„Kui Puls turule tuli, siis tegemist polnud brändi müügiga, vaid privaatbrändi müügiga. Kui see ära kadus, siis muutus müük mõtetuks. Privaatbrändidega on see lugu, et ükspäev nad on ja teisel ei ole ning selle peale äri rajada pole väga mõttekas,“ lisas Noop.