Reformierakondlane Hannes Astok süüdistas
riigikogu ees majandusminister Juhan Partsi neljalt linnalt ühistranspordi
dotatsiooni äravõtmises, mis võib Tartus, Pärnus, Kohtla-Järvel ja Narvas
bussipiletite hindu tõsta.
Partsi allkirja kandev käskkiri koos maavalitsustele saadetud kaaskirjaga jagab Astoki sõnul toetusmiljoneid maakondlikele bussiliinidele, kuid üllatuslikult jätab rahata linnaliinid, kirjutas Postimees.ee.
"Pärnu, Tartu, Kohtla-Järve ja Narva on ühistranspordi korraldamiseks saanud seni riigilt märkimisväärset, mõistlikku ja vajalikku tuge," ütles parlamendi vaba mikrofoni kasutanud Astok.
9. jaanuarist pärit plaan jätab aastaid dotatsioone saanud linnad riigi abita, mis Tartu puhul tähendab seitset miljonit krooni.
"Kas tegu on majandusministeeriumi uue poliitikaga, sest ei ühelgi debatil, koolituspäevadel ega kusagil mujal ei ole minister ega tema maapealsed asemikud mingisugust taolist juttu suust välja lasknud, et linnade ja valdade liine enam ei toetata riigieelarvest," ründas Astok, vihjates telefoniõigusele.
Majandusministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatteri sõnul analüüsib ministeerium sügavuti läbi kõik maakondades vedajatega sõlmitud lepingud ja hinnakirjad, et tulla hiljemalt märtsis välja dotatsioonide uue jaotuskavaga.
Seotud lood
Kuigi autoettevõtete liit ja
transporditöötajate ametiühing jõudsid streigikompromissile, ei anna uus
miinimumpalk ilmselt bussijuhtidele eriti palju töötasu juurde.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan
Parts heitis Raadio 2 tänases saates "Kõik puhuvad!" Eesti noortele ette
oskamatust raha teha.
Majandusminister Juhan Parts tahab paljuski
erakonnakaaslase Tiit Pruuli osalusega Go Busi survel lisada tuleva aasta
riigieelarvesse bussifirmadele lisaks 20 miljonit abikrooni.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.