Kia Auto juhatuse esimees Jaak
Heinola prognoosis, et käesolev aasta tuleb sama edukas kui
möödunud.
„Oleme võtnud kliente üle oma konkurentidelt möödunud aastal. Jätkame sel aastal vundamendi ladumist,“ märkis Heinola.
Kia Auto 2007. aasta müügitulemused Balti riikides kasvasid võrreldes eelnenud aastaga rohkem kui kaks korda. Kia oli möödunud aasta suurim tõusja nii Balti kui Eesti autoturul.
„2006. aastal vähemalt 100 autot müünud brändide hulgas oli Kia eelmisel aastal uute autode müüginumbrite poolest kõige suurem tõusja Eestis,“ lausus Heinola. „Baltimaade kokkuvõttes oli meie müügikasv 102%, ületades julgemadki ootused. DataCenteri andmetel oli uute Kiade müügi kasvuprotsent Eestis 76%, Lätis kõige kõrgem ehk 140%, Leedus aga 124%. Balti autoturu aastase kasvu, mis oli 29%, ületasime kolmekordselt, Läti autoturu 24%se kasvu aga ligi kuuekordselt,“ lisas ta.
„Meil on õnn omada head toodet, tegemist on puhtalt rahvaauto segmendis oleva tootega. Seal tegija olla on väga raske,“ märkis Heinola.
Seotud lood
KIA Auto juht Jaak Heinola on seisukohal,
et arvestades kütusehindade tõusutendentsi, võiksid väikeautode omanikud nautida
näiteks 20% madalamat bensiinihinda.
A-Selveri juhataja Ain Taube sõnul jäid
suuremad kasvud aastatesse 2005 ja 2006, eelmise aasta 28% käibekasvu
andsid tema sõnul peamiselt vanad poed.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.