• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,73%5 974,07
  • DOW 300,16%42 906,95
  • Nasdaq 0,98%19 764,88
  • FTSE 1000,55%8 147,04
  • Nikkei 225−0,32%39 036,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,04
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,73%5 974,07
  • DOW 300,16%42 906,95
  • Nasdaq 0,98%19 764,88
  • FTSE 1000,55%8 147,04
  • Nikkei 225−0,32%39 036,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,04
  • 25.01.08, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rexton II ei olegi nagu teised SsangYongid

SsangYong pole just mark, mida eestlased hirmsasti armastaks. Kui nende välimust vaadata, kasvõi uue Actyoni näol, siis on ka arusaadav miks see nii on. Rexton II pole aga välimuselt üldse paha ja hind on ka täitsa hea.
Ausalt öeldes on disainerid selle autofirma välisilme maine nii kõhuli tõmmanud kui veel olla saab. Viimane öökimaajav üllitis on Actyon, millega ma ei kavatsegi proovisõitu teha, sest ma ei suuda sellele autole võtmed käes läheneda, ilma et mind mõni eksootiline kõhutõbi külastaks. Küll ei saa ma aga aru, mismoodi on võimalik, et seesama firma on välja lasknud ka Rexton II, mis paistab ju täitsa inimlik.
Ei oska küll ühtegi elementi esitada, mis sunniks käimla poole kiiremaid samme tegema, pigem vastupidi.
Autole on meeldiv läheneda, sest ta näeb välja vähemalt sama hea kui kõik konkurendid. Samal disaineril, keda Actyoni ja ka mõne muu üllitise eest tahaks tulistada, tahaks Rextoni eest hoopis kätt suruda.
Sisu ei too ka mingeid eriti ebameeldivaid üllatusi. Täiesti viisakas nahksisu ja lausa mõistlikust materjalist armatuur.
Valgustus, millega autofirmad praegu eriti vaeva näevad, et seda efektsemaks muuta, on Rextonil küll nagu kaheksakümnendate kellraadio pealt pärit, kuid see õnneks ei häiri eriti ja teeb oma töö ära.
Pagasiruum on ka piisavalt suur, et sinna võib Actyoni esiosa sisse tõsta ja Koreasse disaineritele tagasi viia.
Armatuurist leiab ka huvitavaid vidinaid, mis peaks elu lihtsamaks muutma.
Näiteks on isesulguva klapiga ava, kuhu mobiil vabalt sisse mahub. Väga leidlik hoidik, millest on ka konkurentidel midagi õppida. Ka tagaistujatel on piisavalt ruumi ja pikemal sõidul saab vajadusel tantsusamme õppida.
Viimast ei soovita aga eriti hoogsalt teha, sest istmekinnitused vaatavad üsna teravalt põrandast välja ja nende vastu võib varbad veriseks peksta.
Kapoti all läriseb rõõmsalt diiselmootor, mis on sinna sattunud koostöös Mercedesega. Täiesti normaalse kütusekuluga turbodiisel tõmbab suurt maasturit päris asjalikult edasi. Startides kükitab auto rõõmsalt vastu maad ja kühveldab diislivine saatel silmapiiri poole. Siiski tasub enne kurve natuke ettevaatlikum olla, kui väikese autoga, sest maasturile omaselt õõtsub Rexton II sinna-tänna ja on oht ukselingid vastu asfalti ärakraapida.
Kindlasti tulevad kõikvõimalikud lukud ja head suured sillad maastikul aga vägagi kasuks, sest kui maasturimehed kipuvad kiruma, et õigeid maastureid enam ei tehta, siis äkki on Rexton II just üks neid, mille kohta seda öelda ei saa. Ardo Kalda

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 16:39
Hea eeskuju: kaitsevägi hävitas eelmise digikoristuse käigus ca 40 terabaiti digiprügi
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele