Kristiine Keskuse tegevjuhi Allan
Remmelkoore sõnul ei ole inflatsioon ja kallinevad kaubad kaubanduskeskuse
külastatavust eriti kahandanud.
Remmelkoore sõnul on külastatavus võrreldes eelmise aasta sama perioodiga siiski mõne võrra langenud, kuid see on asja loomulik kulg.
"Keskuse külastatavus on võrreldes eelmise aastaga enam vähem sama või langenud 1-2 %. See on asja loomulik kulg, kuna keskus on endale aastatega tugeva põhja alla saanud ei pea me pisikest langust oluliseks. Ei saa ju loota, et iga aasta kerkib külastatavus 15-20%," sõnas Remmelkoor ning lisas, et küll on aga kasvanud autodega külastajate arv ning vähenenud ühistranspordiga kaubanduskeskusesse tulijate arv.
Seotud lood
Viru Keskuse juhatuse liikme Ants
Vasara sõnul ei ole hinnatõus keskuse külastatavusele mõjunud.
Luksuskaubad odavnevad kohati, kuid
kallinevad elementaarsed igapäevakaubad, mida inimene igapäevaselt
vajab.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.