EAS otsib hankega tegijat 150 miljonit
krooni maksvale turundus- ja reklaamikampaaniale, millega tutvustatakse Eestit
kui parimat turismipaika Euroopas.
Järgmise kahe ja poole aasta jooksul kulutab riik 150 miljonit krooni turundus- ja reklaamikampaaniatele 16 riigis. Suurim rõhk pannakse Soome, Saksamaa, Venemaa ja Rootsi turistide peibutamisele.
Põhjuseks on kärbuvad turisminumbrid ning tõsiasi, et Eesti tuntus maailmas on tegelikkuses olematu. "On kummaline näiteks, et proportsionaalselt elanikega käib Rootsist meil väga vähe turiste," mainis EASi turismiarenduskeskuse juht Tarmo Mutso.
Hanked tehakse kahes osas: 90 miljoni kroonine rahvusvaheline riigihange meediavahenditele ning teine, 60 miljoni kroonine hange kampaaniate ja reklaami korraldamiseks.
Eestit pakutakse kahe ja poole aasta jooksul välja nii öko-, linna-, ostu- kui ka mõisaturismi sihtkohana.
Hankel osalemiseks peavad firmal olema harukontorid või partnerid kõikides sihtriikides.
Reklaamiagentuuri DDB Eesti juht Jana Koppel-Gorodkov sõnas, et Eesti tutvustamiseks turismikohana on töö tegemata siiamaani. "DDBd kindlasti huvitab Eesti kohta kampaaniate loomine. Oluline on aga, kuidas riik sellele kaasa aitab," mainis Koppel-Gorodkov. "Kindel on aga see, et ainult reklaamikampaaniatega palju ära ei tee, seda peavad toetama teised tegevused riigis."
Alates aprillisündmustest on kõvasti kahanenud nii turistide üldnumber kui ka nende kulutatud raha hulk.
Seotud lood
Statistika andmete põhjal vähenes mullu
välisturistide arv Eesti majutusettevõtetes 3% võrra, see eest tuli siseturiste
16% juurde.
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli ütles, et
MTÜ Konverentsibüroo asutamisega suurendatakse rahvusvaheliste
konverentside arvu Eestis ning aidatakse kaasa turisminõudluse hooajalisuse
vähendamisele.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.