Midagi pole muutunud mudelilemmikute esimese koha suhtes. Seda hoiab enda käes endiselt Honda hittmaastur CR-V ja kardetavasti jääb see nii veel päris mitmeks kuuks.
Napilt, aga siiski teine on Mazda uue põlvkonna Mazda 6.
Küll võtab pead kratsima kolmas koht, ehk suur maastur Toyota Land Cruiser 120. Tegu pole sugugi odavama otsa autoga, mis muidu esikümmet väisavad.
Asi on kindlasti osaliselt selles, et nii kalli auto ostja pole nõus ostuga kohe palju raha kaotama ja juba novembrist lükkasid paljud auto registreerimise jaanuari algusesse.
Sellega säästeti kiirkorras vähemalt mõnikümmend tuhat krooni tulevikus, kui autot müüma peab hakkama. Vahepeal vihast tulemust näidanud Nissani linnamaastur Qashqai on tõugatud täiesti tabeli lõppu, kuid kui Honda suguvend suudab sellist tulemust näidata, võib ka Nissan lähikuudel tabeli esiosasse naasta.
On üks väheseid kuid, kui Toyota Auris on ära teinud Corollale. See on ka autode tegelik ja õige järjekord, sest Auris on omajagu parem auto kui Corolla ja seni on teda kimbutanud tarneprobleemid. Napilt jäid esikümnest välja KIA cee'd, Renault Megane ja Škoda Octavia. Škoda pole ka kuidagi käima saanud Fabiat, millel ülihea hind.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.