Veesõidukite müügiga tegeleva firma Baltic
Boat Centeri müügijuht Rene Abner ütles, et merenduses on roheline mõtlemine
tõusev trend ning mootorpaate vahetatakse keskkonnasõbralike purjekate
vastu välja.
Abner rääkis, et merega seotud hobid on pigem tõusev trend ning veesõidukite äris on laineid löönud roheline mõtlemine –mootorpaate vahetatakse purjekate vastu välja.
„Veesõidukeid ostetakse stabiilselt, kuid mõningast langust üldise majanduse jahenemise taustal on näha,“ ütles Abner. „Eelmine aasta oli ostmise tippaeg, kuid kellel on huvi ostab ka praegu,“ lisas ta.
„Ostjatel aitame sadamakoha hankida, väga lihtne see siiski pole,“ märkis müügijuht ning lisas, et sadamakohtade nappus mõjutab vähesel määral veesõiduki ostmisest loobumist.
Pirital hakkavad Baltic Boat Centeri sadamakohad otsa saama ning väikesadamaid tuleb esilagu juurde aegamööda. Abneri sõnul olukord pikas perspektiivis siiski lootusetu pole.
Seotud lood
Väikesadamaid ehitava Marineteki
Estonia OÜ juhatuse liikme Rain Heinamäe sõnul on Eestis kaatri ja jahikohtade
põud.
Väikesadamate ehitaja
Marineteki Estonia OÜ juhatuse liikme Rain Heinamäe sõnul on Eestis turgu
ujuvatele majadele, esimene, kes ujuva klubi vastu huvi tundis oli ettevõtja
Endel Siff.
Majandusministeeriumi avalike suhete
osakonna nõunik Allan Kasesalu ütles, et ministeerium toetab igati sadamate
arendamist ning Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses (EAS) avas sellest
kuust väikesadamate toetusprogrammi, mille kogumaht on 30 miljonit
krooni.
Pirita TOPi juhataja Urmas Lind ütles, et
mullu laiendati sadamat purjetamise hooaja alguses 25 koha võrra poi kohtade
arvelt ning sadama täiendav arendus oleks äärmisel vajalik.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.