Äripäeva seminaride ja konverentside
osakonna juhi Piret Paabuski sõnul on jahenevas majanduskliimas riskantne
alustada uue konverentsiga, sest ettevõtted loevad raha varasemast rohkem.
"Praeguses tugevalt jahedamas majanduskeskkonnas on suhteliselt riskantsem alustada uue konverentsiga. Eriti kui on olemas otsesed ja tugevad konkureerivad üritused. Seda nii ajastamise kui ka sihtgrupi osas. Ning sealjuures on konkurendid ka tugevad, sest on pikkade kogemuste ja traditsioonidega," märkis Paabusk.
Tema sõnul on nimesed harjunud käima ja tarbima üht tüüpi konverentse, sest nad teavad, mida nad sealt saavad. "Kuna ettevõtted loevad praegu tunduvalt enam raha, siis inimesed lähevadki pikkade traditsioonidega konverentsidele. Traditsioonid hoiavad lippu kõrgel ja midagi uut proovitakse hea meelega pigem siis, kui raha on jälle laiemalt käes," lisas Paabusk.