Äripäeva seminaride ja konverentside
osakonna juhi Piret Paabuski sõnul on jahenevas majanduskliimas riskantne
alustada uue konverentsiga, sest ettevõtted loevad raha varasemast rohkem.
"Praeguses tugevalt jahedamas majanduskeskkonnas on suhteliselt riskantsem alustada uue konverentsiga. Eriti kui on olemas otsesed ja tugevad konkureerivad üritused. Seda nii ajastamise kui ka sihtgrupi osas. Ning sealjuures on konkurendid ka tugevad, sest on pikkade kogemuste ja traditsioonidega," märkis Paabusk.
Tema sõnul on nimesed harjunud käima ja tarbima üht tüüpi konverentse, sest nad teavad, mida nad sealt saavad. "Kuna ettevõtted loevad praegu tunduvalt enam raha, siis inimesed lähevadki pikkade traditsioonidega konverentsidele. Traditsioonid hoiavad lippu kõrgel ja midagi uut proovitakse hea meelega pigem siis, kui raha on jälle laiemalt käes," lisas Paabusk.
Seotud lood
Aprilli alguses Tallinnas toimuma pidanud
Põhja-Euroopa suurim turunduskonverents lükkub edasi, sest osa peaesinejaid ei
saa sel ajal Eestisse tulla.
Pärnu turunduskonverentsi projektijuhi
Piret Kase sõnul teeb turg ise oma korrektiivid – nõrgemad surevad lihtsalt
välja.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.