Pärnu turunduskonverentsi projektijuhi
Piret Kase sõnul teeb turg ise oma korrektiivid – nõrgemad surevad lihtsalt
välja.
„Turul on ju nii, et mingil hetkel pakutakse ühte toodet korraga palju, kuid tugevamad jäävad alles. Need, kes pole suutelised pakkuma kliendile huvitavat või rahuldavat toodet, need surevad ise välja. Konkurents on see, mis toob lõpuks esile kõige parema,“ märkis Kase.
Eesti Konverentside poolt korraldatava turunduskonverentsi aprillist septembrisse lükkumise põhjuseks toovad korraldajad selle, et osa peaesinejaid ei saa sel ajal Eestisse tulla. „See on iseenesest inimlik tegur. Kõik sõltub sellest, kui pikalt on kokku lepitud asjades, kõike võib ette tulla,“ märkis Kase.
Kas Eesti Konverentsid suudab oma turunduskonverentsi sügisel maha müüa? „Kõik sõltub nende tegevusest, kuidas nad eesmärke seavad. Ma ei näe põhjust, miks mitte. Kui nad on endas kindlad, siis nad tulevad tagasi,“ lisas Kase.
Tema sõnul hoiab Pärnu Konverentsid turul toimuval silma peal, kuid usub, et on ise vähemalt Tallinna turunduskonverentsist parem. „Alati ju vaatad, mis turul toimub, kuid ainuke asi on see, et püüad ise pakkuda asja paremalt ja kvaliteetsemalt ning paremini teha. Meie usume, et meie teeme paremini,“ märkis Kase.
Seotud lood
Äripäeva seminaride ja konverentside
osakonna juhi Piret Paabuski sõnul on jahenevas majanduskliimas riskantne
alustada uue konverentsiga, sest ettevõtted loevad raha varasemast rohkem.
Aprilli alguses Tallinnas toimuma pidanud
Põhja-Euroopa suurim turunduskonverents lükkub edasi, sest osa peaesinejaid ei
saa sel ajal Eestisse tulla.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.