Kolmapäeval Helsingi börsil kukkuma hakanud
Nokia aktsia läks New Yorgis veelgi suuremasse langusesse.
SonyEricssoni kasumihoiatus võib analüütikute hinnangul viidata nõudluse vähenemisele kogu Euroopas, kirjutas Bloomberg.
Wall Streetil sulgus täna öösel 10,4% madalamal tasemel kui päev varem – 29,33 dollaril.
SonyEricssoni kolmapäevases kasumihoiatuses viidati sellele, et mobiiltelefonide müük ei kasva 2008. aastal ootuspäraselt. Ettevõtte teade on Avian Securitiese telekomianalüütiku Tero Kuittineni sõnul šokeeriv, asetades ka ARMi, SiRFi, Infineoni, RFMD, National Semiconductori ja Texas Instrumentsi kasumihoiatused uude valgusesse.
“SonyEricssoni müügitulemused jäävad nii selgelt ootustele alla, et see on halb enne. Mobiilsete seadmete nõudlus on Lääne-Euroopas vähenenud palju kiiremini, kui keegi oleks osanud arvata. Hoiatus oli nii tõsine, et see võib viidata laiemast nõudluse langusest Euroopas,” arvas Kuittinen.
Avian Securitiese analüüsi kohaselt mõjutab uudis ka teisi 3G-seadmete tootjaid. Kuittineni hinnangul on ses mõttes ühes paadis nii SonyEricsson, Nokia, Motorola, Apple kui ka Reseach In Motion.
Seotud lood
Nokia usub, et lepingu sõlmimine suurte
plaadifirmadega, nagu EMI ja Warner Music, aitab uue muusikateenuse Comes with
Music turule tuua juba selle aasta lõpus. Kuigi firma aktsia on kukkunud
mullusest saati, usub maailma suurim mobiilitootja kasumi kasvu uute teenuste
toel.
Nokia poolt suletava Bochumini tehase 2300
töötajat nõuavad mobiiltelefonitootjalt valuraha koondamise eest sarnaselt mõned
aastad tagasi koondatud AEG tehase töötajatele, kirjutab Kauppalehti.fi.
Soome infotehnoloogiakontserni TietoEnatori
aktsia hind on täna Helsingi börsil hüpanud 41% ehk 15,92 eurole.
Nokia aktsia hind oli täna keskpäevaks
kukkunud Helsingi börsil 5,4 protsenti pärast seda, kui USA tehnoloogiagigant
Texas Instruments alandas esimese kvartali kasumiprognoosi, mille põhjendatus
nõrk G3 mobiiltelefonide turg.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.