• OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,4%5 865,6
  • DOW 30−0,8%43 402,47
  • Nasdaq −2,36%18 656,13
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,53
  • OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,4%5 865,6
  • DOW 30−0,8%43 402,47
  • Nasdaq −2,36%18 656,13
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,53
  • 24.03.08, 07:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CV-Online on kalleim värbamiskanal

Värbamisportaalid CV-Online ja CV Keskus pakuvad kalleid pakette, mis on otstarbekad pidevalt värbavatele suurfirmadele. Harva värbavale väikefirmale on see kallis lõbu.
Kaks suurt värbamisportaali CV-Online ja CV Keskus pakuvad pakette, mis algavad kuust ajast. Erandina saab kaubelda lühemat perioodi. Portaalidest on oluliselt odavamad hyppelaud.ee ja vakants.ee.
Äripäev uuris, mis maksab kaks nädalat kuulutamist neis kanalites. Ootuspäraselt on kõige kallim CV-Online, kus kaks nädalat maksab 2348 krooni. CV Keskuses maksab sama kaua kuulutuse üleval hoidmine 1876 krooni.
Hyppelaud.ee-s saab panna kuulutuse üles ja lugeda kahe kuu jooksul laekunud CVsid 696 krooni eest. Selle aja ja raha sees saab ka kuulutust korrata, kui esimesel korral ei näkka.
Vakants.ee-s sõltub hind tähemärkide arvust ja Töökuulutuste lehes avaldamise kordadest. Pika kuulutuse hind koos ühekordse lehes avaldamisega tuli 1062 krooni.
Selle raha eest saab igas kanalis hoida üleval ainult oma tööpakkumist ja lugeda sellele tööpakkumisele laekunud CVsid, kuid ei anna õigust valida kandidaate olemaolevatest tööotsijate andmebaasidest.
Äripäeva testis CV-Online'i, hyppelaud.ee-d ja vakants.ee-d logistikavaldkonna toimetaja töökuulutusega kahe nädala vältel. Tulemuseks oli seitse sooviavaldust
CV-Online'ist, kaks vakants.ee-st ja üks hyppelaud.ee-st. Ühe laekunud CV hinnaks kujunes CV-Online'is 335 krooni, hyppelaud.ee-s 696, vakants.ee-s 531 krooni.
Vaadates CV-Online'i kandidaatide sisulist kvaliteeti, selgus, et enamik neist on huupi kandideerijad: seitsmest sooviavaldajast tasus vestlusele kutsuda vaid üks. Hyppelaua ainuke kandidaat oli seevastu aga väga tõsiseltvõetav.
Seda tulemust ei saa laiendada kõigile valdkondadele. Müügiesindaja tööpakkumine saab kõigis kanalites suuremat vastukaja, kuid sooviavalduste seas on palju mittekvalifitseeruvaid kandidaate.
"Sobivaima keskkonna valikul peab esmalt vaatama, milline ametikoht täitmist vajab," ütles OÜ Expert2Expert konsultant Kristi Mikiver.
"Hyppelaud.ee annab hea tulemuse oskustööliste puhul. CV-Online seevastu tippspetsialistide ja juhtide osas. CV Keskus annab läbilõike erinevatest kategooriatest ning on olnud tulemuslikum spetsialistide otsingul. CV Keskuse kasuks räägib mugavus kandidaatide haldamisel," selgitas Mikiver.
Talentor Estonia personalivärbaja Marit Antik tõdes, et kokkuvõttes laekub CV-Online'ist alati rohkem kandidaate. Professionaalsete värbajatena kasutavad nad ainult CV-Online'i ja CV Keskust ega ole väiksemaid kanaleid proovinud. "CV-Online'is on rohkem juhte ja CV Keskuses spetsialiste," selgitas ta.
Sirje Tammiste Konsultatsioonibüroo juht Sirje Tammiste ütles ka, et CV-Online on kõrgema positsiooniga töötajate ja CV Keskus lihtsamate ametimeeste leidmiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 29.07.08, 12:18
CV-Online: hulk avaliku sektori töötajaid otsib muud tööd
Varasemast mitu korda rohkem politseinikke, piirivalvureid, päästeametnikke ja teisi avaliku sektori kogemusega töötajaid ei soovi enam oma valdkonnas tööd jätkata, selgub töövahendusportaali CV-Online'i andmebaasi statistikast.
Uudised
  • 26.05.08, 14:38
CV-Online käive Eestis kasvas aastaga 36%
Tööportaali CV-Online'i käive Eestis kasvas aastaga 36%, ulatudes 2007. aastal 15,4 miljoni kroonini.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 11:46
Auto vara väärtuse kasvatajana. Kas unikaalne Porsche on investeering või kulu?
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele