Werol Tehased nõukogu liige Rein Kilk
ütles, et uue majandustarkvara juurutamine aitas ettevõttel kasumisse jõuda,
samuti tugineb Weroli ostu-müügistrateegia kindlatel faktidel.
„Esiteks juurutasime majandustarkvara, näeme onlines otse, mis tehases toimub,“ ütles Kilk.
Ta lisas, et süsteemi jälgides on faktiliselt kõik sisehindade muutused näha ning vastavalt sellele korrigeeritakse rapsiõli ja -kookide hindasid lõpptarbijale.
„Müügi-ostu strateegia on tihedalt seotud tegelike hindade muutustega. Me ei aima hindasid, vaid tugineme kindlatele faktidele,“ märkis Kilk.
„Süsteemi kasutamine teenis viimase poole aastaga kasumi, mis teenis kahjumi tagasi ning jäi veel natuke üle ka,“ ütles Kilk.
Seotud lood
Werol müüb Norrasse rapsikooki, mida
sealsetes kalakasvandustes kasutatakse lõhede ja forellide söötmiseks.
Werol Tehased ASi 17 kuu pikkuse
2006.-2007. majandusaasta auditeerimata müügikäive oli kokku 561 miljonit
krooni, kasum 0,4 miljonit krooni.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.