Werol Tehased nõukogu liige Rein Kilk
ütles, et uue majandustarkvara juurutamine aitas ettevõttel kasumisse jõuda,
samuti tugineb Weroli ostu-müügistrateegia kindlatel faktidel.
„Esiteks juurutasime majandustarkvara, näeme onlines otse, mis tehases toimub,“ ütles Kilk.
Ta lisas, et süsteemi jälgides on faktiliselt kõik sisehindade muutused näha ning vastavalt sellele korrigeeritakse rapsiõli ja -kookide hindasid lõpptarbijale.
„Müügi-ostu strateegia on tihedalt seotud tegelike hindade muutustega. Me ei aima hindasid, vaid tugineme kindlatele faktidele,“ märkis Kilk.
„Süsteemi kasutamine teenis viimase poole aastaga kasumi, mis teenis kahjumi tagasi ning jäi veel natuke üle ka,“ ütles Kilk.
Seotud lood
Werol müüb Norrasse rapsikooki, mida
sealsetes kalakasvandustes kasutatakse lõhede ja forellide söötmiseks.
Werol Tehased ASi 17 kuu pikkuse
2006.-2007. majandusaasta auditeerimata müügikäive oli kokku 561 miljonit
krooni, kasum 0,4 miljonit krooni.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.