Prisma Peremarketi eelmise aasta käive 1
896 miljonit krooni. Ettevõtte 2007. aasta kasumiks kujunes 85,1 miljonit
krooni. Võrreldes üle-eelmise aastaga kasvas käive 25,1% ja kasum 62,6%.
„Meie tulemused näitavad, et oleme valinud õige strateegia,“ kommenteeris tulemusi Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen, teatas firma. „Meie selle aasta eesmärk on saada hinnaliidri positsioon Eesti jaekaubandusturul. Eelmise aasta head tulemused annavad meile piisava aluse madala hinna hoidmiseks, ilma et peaksime vähendama oma kaubavalikut või tegema järeleandmisi kvaliteedis.“
Prisma Peremarketi käive oli eelmisel aastal 1 896 miljonit. Võrreldes 2006. aastaga kasvas käive 25,1%. Prisma Peremarketi kasumiks kujunes 85,1 miljonit, mis oli 32,8 miljonit ehk 62,6% enam kui 2006. aastal. Vastavalt statistikaameti andmetele kujunes eelmise aasta Eesti jaekaubandusettevõtete jaemüügi kasvuks 20%.
„Prisma Peremarketi efektiivsus väga kõrge,“ lisas Lihavainen. „Efektiivsus ei seisne aga meie jaoks mitte töötajates viimase välja pigistamises, vaid mõtteviisis kuidas luua töötajatele tingimused töö hõlbustamiseks. Head tulemused efektiivsuses annavad meile omakorda võimaluse hoida hinnataset madalal, tegemata samas järeleandmisi Prisma Peremarketi kvaliteeditasemes.“
Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Tänaseks tegutseb Tallinnas 5 Prismat. Peremarketi toidukaupade sortimendis on 10 000-14 000 artiklit, kogu tootevalikus 60 000 artiklit.
Kogu SOK Baltikumi jaemüük 2007. aastal oli 2 939 miljonit krooni. Kogu S-Grupi jaemüük ulatus möödunud aastal 152 977 miljardi kroonini.
Seotud lood
Riia Prisma Plaza juhataja kohale valiti
eestlane Ülle Kämbre, kes asub uue hüpermarketi juhatajana tööle 1. oktoobril.
A-Selver juht Ain Taube ütles
aripaev.ee-le, et nad ei soovi olla hinnaliider, vaid eristuda hea
teenindusega.
Prisma
Peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ütles, et nende hinnatase on
enam-vähem sarnane Säästumarketiga, samas pakuvad nad laia kaubavalikut.
Prisma Peremarket on otsustanud siseneda
Eestis supermarketite turule. Uue supermarketite keti tugevuseks peab Prisma
Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen sarnaselt Prisma hüpermarketitele soodsat
hinnataset koos hea teeninduse ja laia kaubavalikuga.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.