Prisma Peremarket on otsustanud siseneda
Eestis supermarketite turule. Uue supermarketite keti tugevuseks peab Prisma
Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen sarnaselt Prisma hüpermarketitele soodsat
hinnataset koos hea teeninduse ja laia kaubavalikuga.
Praegu on Prisma Peremarket Eesti turul 5 hüpermarketiga Tallinnas. Uus supermarketite kett hakkab kanda S-Marketi nime, teatas ettevõte.
„Oleme võtnud vastu otsuse siseneda Eesti supermarketite turule. Paralleelselt Prisma hüpermarketile sobivate pindade otsingutega Eesti suuremates linnades oleme alustanud kuni 10 000 elanikuga linnades oma supermarketitele sobivate asupaikade otsinguid. Lisaks võimaldavad supermarketid paindlikku laienemist Tallinna nendesse piirkondadesse, kus me ei ole täna Prisma hüpermarketitega“ ütles Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen.
Uue supermarketite keti tugevuseks peab Janne Lihavainen sarnaselt Prisma Peremarketile soodsat hinnataset koos hea teeninduse ja laia kaubavalikuga. Prisma Peremarketi emafirma SOK kontseptisooni kohaselt peavad kontserni hüper- kui supermarketid olema turul omas kategoorias kõige soodsamad.
„Kuna hüpermarketi ehk suurema poe kontseptsioon on efektiivsem kui supermarketi oma, jääb Prisma hüpermarketite eesmärgiks endiselt Eesti kõige soodsama ostukorvi pakkumine, koos laia valiku ja hea teenindusega. Avatava supermarketite keti eesmärk on olla selge hinnaliider supermarketite kategoorias. Vaadates tänaseid turu arenguid ning tarbijate ootusi on soodsa hinna ja hea kvaliteeditasemega supermarketi ketile Eesti turul kindlasti ruumi,“ sõnas Lihavainen. Uus supermarketite kett hakkab kandma S-Marketi nime.
Võrreldes hüpermarketiga on supermarketid oma pindalalt väiksemad ning nendes müüdava tarbekauba osakaal on väiksem kui hüpermarketites. Supermarketis moodustavad põhiosa toidukaubad, kuid lisaks on saadaval valik esmatarbekaupu, nagu sokid, pesupulbrid, seebid jne. Võrreldes hüpermarketitega paiknevad supermarketid tarbijate kodudele lähemal ning ka väiksemates asulates.
„Kui standardite kohaselt jääb ühe supermarketi suurus vahemikku 300-2500 m², siis plaanime oma uued supermarketid rajada pindadele 1500-3000 m², mis ületab turu keskmist ja võimaldab pakkuda laiemat tootevalikut ja rohkem avarust liikumiseks,“ lisas Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen.
Seotud lood
Prisma Peremarket sõlmis lepingu Soome
kinnisvaraarendajaga Vicus, mis asub arendama Narva ehitatavat
kaubanduskeskust.
Smatren Logisticsi juhatuse esimees Mait
Miller rääkis tänasel Toiduainetööstuse aastakonverentsil, et kaubanduskettide
kehtestatud trahvide arv kasvab.
SOK kontserni Prisma keti Peterburi
piirkonna juht Vesa Punnonen ütles aripaev.ee-le, et uuringute järgi meeldib
venelastele Prisma ning aastaks 2015 plaanitakse haarata
10-17% Peterburi turust.
Prisma Peremarketi eelmise aasta käive 1
896 miljonit krooni. Ettevõtte 2007. aasta kasumiks kujunes 85,1 miljonit
krooni. Võrreldes üle-eelmise aastaga kasvas käive 25,1% ja kasum 62,6%.
Kui majandusnäitajad langevad, tõuseb vajadus turvateenuste järele, sest kuritegevus hoogustub. G4Si juhatuse esimees Priit Sarapuu ütles, et enim toimub kuritegusid just mehitamata valvega väliobjektidel, kus pimeda aja saabudes on kurjategijatel mugav tegutseda.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele