• OMX Baltic0,75%290,3
  • OMX Riga0,09%872,51
  • OMX Tallinn0,18%1 822,25
  • OMX Vilnius1,09%1 134,57
  • S&P 5000,5%6 069,26
  • DOW 300,62%44 990,53
  • Nasdaq 0,06%19 644,29
  • FTSE 1001,04%8 646,88
  • Nikkei 2250,25%39 513,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,49
  • OMX Baltic0,75%290,3
  • OMX Riga0,09%872,51
  • OMX Tallinn0,18%1 822,25
  • OMX Vilnius1,09%1 134,57
  • S&P 5000,5%6 069,26
  • DOW 300,62%44 990,53
  • Nasdaq 0,06%19 644,29
  • FTSE 1001,04%8 646,88
  • Nikkei 2250,25%39 513,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,49
  • 25.03.08, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cleanaway juht: Tallinnas võiks elamise ära keelata

Prügiveofirma Cleanaway tegevjuht Argo Luude ütles aripaev.ee-le kommentaariks Tallinna linnavalitsuse plaanile piirata prügiautode liikumist, et linnavõim võiks Tallinnas elamise ära keelata.
"Sel juhul võiks ju Tallinnas sõitmise ja elamise üldse ära keelata," kommenteeris Luude ning lisas, et see linnavalitsuse plaan kuulub samasse kategooriasse naelrehvide keelamise uudisega. Luude lisas irooniliselt, et see on küll linnavalitsuse poolt väga tore, et nad asju otsustades teiste asjaosalistega ka läbi räägivad.
Luude selgitas, et väikese ja suure prügiauto hinnavahe on küll paarkümmend protsenti, aga see tähendab, et tööle tuleb võtta ühe ekipaaži asemel mitu ning kasvavad kulud transpordile ja personalile. "Mis omakorda tõstab teenuse hinda," lisas ta.
Kuuldes, et selle plaani eesmärk on linnatänavate säästmine ning lagunemise pidurdamine, märkis ta: "Liikluskoormus ju kasvab, kui ühe suure auto asemel tuleb tänavatele saata mitu väikest."
Abilinnapea Deniss Boroditši sõnul kehtestatakse Tallinna linnatänavatel koormuspiirang 3,5 tonni. Luude sõnul puudutab see piirang ka näiteks kaubikuid ja pakibusse, mitte ainult veokeid. Näiteks Toyota Land Cruiseri V8 maasturi täismass on 3,2 tonni.

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.08, 17:54
Luude: kaotusvalu on alati kibe, kuid ega elu sellepärast seisma jää
Cleanaway juht Ago Luude peab Rae vallavanema Raivo Uukkivi väidet, et ettevõte ei suuda leppida kaotusega, vallavanema meelevaldseks tõlgenduseks. Tema sõnul on kaotusvalu alati kibe, kuid elu seepärast seisma ei jää.
Uudised
  • 25.03.08, 16:53
Ragn-Sells: väikeste autodega prügi vedamine on kordades kallim
Jäätmekäitlusfirma Ragn-Sellsi ärijuht Agu Remmelg ütles aripaev.ee-le, et väikeste autode soetamine sama prügikoguse vedamiseks on kaks korda kallim masinakulusid silmas pidades ja neli korda kallim tööjõukulusid arvestades.
Uudised
  • 20.11.07, 14:31
FOTOD: Kas reeglid Savisaarele ei kehti?
Viimasel ajal on tähelepanelikele kodanikele silma hakanud, et Tallinna linnapea Edgar Savisaar eirab liikluseeskirju, parkides oma sõidukeid nii, nagu pähe tuleb.
Uudised
  • 25.03.08, 13:48
Tallinn nõuab ka prügifirmadelt väiksemaid sõidukeid
Tallinn kavandab tänavu ulatuslikku raskeveokite liikluse piiramist ning kuna ka prügiveokite registrimass on 34 tonni, tuleb sellistele koormustele mittekohandatud tänavatel, näiteks vanalinnas ja kvartalisisesel teel võtta prügiveoks kasutusele kergemad sõidukid.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 13:13
Pangad, regulatsioonid ja rohepööre: kas Eesti ettevõtted on valmis jätkusuutlikkuse väljakutseteks?
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele