Prügiveofirma Cleanaway tegevjuht Argo
Luude ütles aripaev.ee-le kommentaariks Tallinna linnavalitsuse plaanile
piirata prügiautode liikumist, et linnavõim võiks Tallinnas elamise ära
keelata.
"Sel juhul võiks ju Tallinnas sõitmise ja elamise üldse ära keelata," kommenteeris Luude ning lisas, et see linnavalitsuse plaan kuulub samasse kategooriasse naelrehvide keelamise uudisega. Luude lisas irooniliselt, et see on küll linnavalitsuse poolt väga tore, et nad asju otsustades teiste asjaosalistega ka läbi räägivad.
Luude selgitas, et väikese ja suure prügiauto hinnavahe on küll paarkümmend protsenti, aga see tähendab, et tööle tuleb võtta ühe ekipaaži asemel mitu ning kasvavad kulud transpordile ja personalile. "Mis omakorda tõstab teenuse hinda," lisas ta.
Kuuldes, et selle plaani eesmärk on linnatänavate säästmine ning lagunemise pidurdamine, märkis ta: "Liikluskoormus ju kasvab, kui ühe suure auto asemel tuleb tänavatele saata mitu väikest."
Abilinnapea Deniss Boroditši sõnul kehtestatakse Tallinna linnatänavatel koormuspiirang 3,5 tonni. Luude sõnul puudutab see piirang ka näiteks kaubikuid ja pakibusse, mitte ainult veokeid. Näiteks Toyota Land Cruiseri V8 maasturi täismass on 3,2 tonni.