• OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 225−0,03%36 782,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 225−0,03%36 782,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 08.04.08, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: viimane lihv Opel Insigniale

Automedia piilus Saksamaa ülisalajasel testrajal karmi Opel Insignia vastupidavustesti.
Siin on seni parimad pildid tuliuuest sõidukist, mis aasta lõpus asendab Opel Vectra.
Uus Epsilon 2 põhi võimaldab suuremat keret kui praegune, mis tähendab rohkemat ruumi reisijatele.
Kuna auto oli esmakordselt peaaegu maskeerimata on võimalik heita pilk ka disainile. Auto järgib Astra ja Antara SUVi julget joont. Uue kere loomisel on pandud rõhku ka kvaliteedile, et konkurentidega sammu pidada.
Insignia saab Traffic Assisti nimelise süsteemi, mis koosneb laserites ja kaameratest, mis jälgivad teed, rajamärgistust liiklust ja otsivad hoiatusmärke. See tähendab, et Opel on põhimõtteliselt esimene juhita auto.
Autot tutvustatakse septembris Pariisis autonäitusel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele