• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 08.04.08, 17:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ministeerium: Soome vedajad võivad hakata Eestisse tütarettevõtteid registreerima

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhataja Priit Vene arvab, et Soome veoturu avanemisega võivad Soome vedajad hakata Eestisse tütarettevõtteid registreerima.
"Kuna piirangute kadumine võimaldab Eesti vedajatel hakata pakkuma teenust Soome autokaubaveo siseturul, siis ilmselt teatud määral on Soome vedajatel põhjust oodata tihenevat konkurentsi. Väga raske on hetkel öelda, kui suures mahus suudavad Eesti vedajad Soome siseturul teenust pakkuma hakata. Silmas tuleb pidada asjaolu, et autokaubaveoteenust Soome siseturul saab osutada ainult ajutisel põhimõttel, st vedude iseloom ei tohi olla püsiv ja regulaarne," rääkis Vene.
Samas märkis ta, et olemasolev ELi kabotaažvedude praktika on näidanud, et sõltuvalt liikmesriigist ei ületa kabotaažvedude osakaal riigisisestest vedudest 2-3%.
Vene tõi välja, et muudatus võib hoopis Soome ettevõtteid siia tuua. "Senise ELi praktika põhjal võiks oodata ka mõningate Soome vedajate tütarettevõtete registreerimist Eestis, kelle veoteenus oleks siiski ennekõike suunatud Soome turule," rääkis ta, lisades, et näiteks kabotaažvedude liberaliseerimisel nn ELi vanade liikmesriikide vahel täheldas Suurbritannia transpordiministeerium, et nende ettevõtted hakkasid ennast registreerima Luxembourgis sealse soodsama maksupoliitika tõttu.

Seotud lood

Uudised
  • 08.04.08, 16:04
Parts: Eesti toetab rahvusvahelise veoseturu korrastamist
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ütles eile Luxembourgis Euroopa Liidu ministrite transpordi-, telekommunikatsiooni ja energeetikanõukogus sõna võttes, et autoveo-ettevõtjatele peab olema tagatud aus konkurents kogu Euroopa Liidus.
Uudised
  • 08.04.08, 16:28
Kuldkepp: meie vedajad pole Soome pürginud
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni juht Toivo Kuldkepp ei usu, et Soome otsus avada riigisisene veoturg võiks massiliselt siinseid ettevõtteid põhjanaabrite juurde tegutsema viia.
Uudised
  • 08.04.08, 15:38
Soome avas siseturu ka Eesti vedajatele
Soome-siseseid kaubavedusid võivad alates 1. maist pakkuda ka Euroopa Liidu uutest liikmesriikidest pärit veoautod, sh Eesti vedajad.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele