Julianus Inkasso nõukogu liikme Jaanus
Laidvee sõnul võib osa inimesi mõjutada see, et Krediidiinfosse ei saa
ajutiselt äripartnerite maksehäiretest teatada, ning tuua nad kiiremini
inkassofirma juurde.
„Teatud juhtudel on see kindlasti nii, aga statistikat see ei muuda. Mõned kliendid käituvad tõesti nii, et esmalt pöörduvad Krediidiinfosse ja kui see ei aita, siis pöörduvad meie poole. Kui mõneks ajaks on see võimalus neil ära lõigatud, siis on inkasso neile kohe esimene variant,” rääkis Laidvee aripaev.ee-le.
Laidvee sõnul on kasvanud on nii eraisikutest kui ka ettevõtjatest võlgnike arv. „Väga suurt kasvu tänasel päeval ei ole. 10-20%, kui võrrelda aasta taguse ajaga, kordades kasvu pole. Võlgnike arvu kasv algas eelmise aasta viimases kvartalis,” ütles ta.
Krediidiinfo asedirektori Alar Jägeri sõnul ei saa Krediidiinfo märtsist alates võtta vastu väikeettevõtjate infot maksehäirete kohta, põhjuseks IT-süsteemi arendusprojekt. Jägeri sõnul ei ole kasvanud väikeettevõtjate taotluste hulk otseselt põhjus, miks praegu uusi liitujaid vastu ei võeta. Samas on kasvanud taotluste hulk põhjus, mis otsustati hakata IT-süsteemi ümber tegema.
Seotud lood
Inkassoteenuste turg Eestis kasvas äsja
40–45 protsendi võrra ning moodustas aastas ca 1 miljardi krooni. SMS-iga või
internetis vormistatavate kiirlaenudega lisandus miljardile veel miljon.
Paljude ettevõtete kasutatav Krediidiinfo
maksehäireregister ei pruugi võlgnevusi alati õigesti kajastada, kuna registri
haldajad ei kontrolli, kas häire on õige või üritab pahatahtlik kasutaja
konkurenti mustata.
Krediidiinfo asedirektori Alar Jägeri sõnul
on teatud valdkondades, nagu ehitus ja kinnisvara, maksehäireid rohkem.
Krediidiinfo asedirektori Alar Jägeri sõnul
ei saa Krediidiinfo märtsist alates võtta vastu väikeettevõtjate infot
maksehäirete kohta, põhjuseks IT-süsteemi arendusprojekt.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.