Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees
Raul Puusepp ütles, et ettevõtte 14protsendilisele käibekasvule esimeses
kvartalis aitas kaasa elanikkonna ostujõu jätkuv kasv.
"Tarbimine kasvab endiselt, mida kinnitas ka eelmise nädala Kaubamaja Osturalli ligi 400 000 külalist. I kvartali nõudlust vähendas mõningal määral tänavune soe talv, mis pärssis nii talvekaupade kui ka üleriiete müüki – küsimus on mitte nii palju rahas, vaid konkreetses hetkevajadustes," kommenteeris Puusepp. Ta lisas, et jaekaubanduses avaldavad ilmad ja majanduskliima olulisemat mõju nende kaupade müügis, mida ostetakse pikemaks kasutuseks kui üks toidukord või hooaeg.
"14-protsendine käibekasv on Kaubamaja kontsernile väga hea tulemus, arvestades aastataguse võrdlusbaasi kõrget taset – toonase kasvuhüppe oluliseks mõjutajaks lisaks jaekäibe rekordilisele kasvule oli autokaubanduse lisandumine kontserni müüginäitajate hulka,“ ütles Puusepp. „Tänavu esimeses kvartalis läks nii nagu aasta alguses prognoosisime – võrreldes jaanuari-veebruariga oli märts nõrgem, kuid aprillist on müüginumbrid taas hoogsalt kasvama hakanud.“
Tallinna Kaubamaja kontserni konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli I kvartalis 1,47 miljardit krooni, kasvades aastaga 14 protsendi võrra. Selveri müügitulu kasvas aastaga 19% ning KIA Auto müügitulu 31%.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja kontserni 2008. aasta 1.
kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 1,47 miljardit krooni.
Eelmise aasta võrreldava perioodi müügitulu oli 1,29 miljardit krooni, seega
käive kasvas 14%, teatas firma börsile.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.