Tallinna Kaubamaja kontserni 2008. aasta 1.
kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 1,47 miljardit krooni.
Eelmise aasta võrreldava perioodi müügitulu oli 1,29 miljardit krooni, seega
käive kasvas 14%, teatas firma börsile.
A-Selveri 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 973 miljonit krooni, mis on 19% enam kui eelmise aasta samal perioodil. Selveri müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli esimeses kvartalis 7,4 tuhat krooni kuus, mis on 6% enam kui eelmise aasta samal perioodil. Selveri ketis sooritati 6,5 miljonit ostu, mis on 8% enam kui 2007. aasta samal perioodil.
Kaubamajade ärisegmendi 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 351 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%.
Kaubamajade müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli esimeses kvartalis 5,1 tuhat krooni kuus, mis on 6% enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Kinnisvarade ärisegmendi 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 10,3 miljonit krooni, kasvades 5%.
Autokaubanduse ärisegmendi 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 136,1 miljonit krooni, kasvades aastaga 31% võrreldes eelmise aasta I kvartali võrreldavate numbritega. 2008. aasta I kvartalis müüdi 517 uut sõidukit, mis on 212 uut sõidukit rohkem kui 2007. aasta samal perioodil.
I kvartali müügitulemused vastavad Tallinna Kaubamaja kontserni ootustele ja ületavad vähesel määral ettevõtte kvartaliprognoose. Müügitulemustele avaldas positiivset mõju suurenenud klientide hulk ning kolme uue Selveri avamine 2007.aastal. Negatiivselt mõjutasid müügitulemusi ebasoodsad ilmastikuolud, mille tõttu talverõivaste müük jäi allapoole oodatud taset.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees
Raul Puusepp kommenteeris ettevõtte juhtkondadele makstud tasusid ja preemiad
jagunesid 66 inimese vahel, millele lisandusid veel lühi-ja pikaajalised
lisatasud.
Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees
Raul Puusepp ütles, et ettevõtte 14protsendilisele käibekasvule esimeses
kvartalis aitas kaasa elanikkonna ostujõu jätkuv kasv.
Tallinna Kaubamaja ostis eile ASi ABC King,
lepinguga saab kaubamaja endale 9 ABC Kinga kauplust Eestis ja Lätis.
Tallinna Kaubamaja määras 2007. aastal
ettevõtte juhtkondadele lisatasudeks 35 miljonit krooni. Erinevalt heast
juhtimistavast ei ole Kaubamaja aga avalikustanud, kuidas see summa täpsemalt
tippjuhtide vahel jagunes.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.