• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 16.04.08, 15:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja alustas aastat 14protsendilise käibekasvuga

Tallinna Kaubamaja kontserni 2008. aasta 1. kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 1,47 miljardit krooni. Eelmise aasta võrreldava perioodi müügitulu oli 1,29 miljardit krooni, seega käive kasvas 14%, teatas firma börsile.
A-Selveri 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 973 miljonit krooni, mis on 19% enam kui eelmise aasta samal perioodil. Selveri müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli esimeses kvartalis 7,4 tuhat krooni kuus, mis on 6% enam kui eelmise aasta samal perioodil. Selveri ketis sooritati 6,5 miljonit ostu, mis on 8% enam kui 2007. aasta samal perioodil.
Kaubamajade ärisegmendi 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 351 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%.
Kaubamajade müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli esimeses kvartalis 5,1 tuhat krooni kuus, mis on 6% enam kui eelmise aasta samal perioodil.
Kinnisvarade ärisegmendi 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 10,3 miljonit krooni, kasvades 5%.
Autokaubanduse ärisegmendi 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 136,1 miljonit krooni, kasvades aastaga 31% võrreldes eelmise aasta I kvartali võrreldavate numbritega. 2008. aasta I kvartalis müüdi 517 uut sõidukit, mis on 212 uut sõidukit rohkem kui 2007. aasta samal perioodil.
I kvartali müügitulemused vastavad Tallinna Kaubamaja kontserni ootustele ja ületavad vähesel määral ettevõtte kvartaliprognoose. Müügitulemustele avaldas positiivset mõju suurenenud klientide hulk ning kolme uue Selveri avamine 2007.aastal. Negatiivselt mõjutasid müügitulemusi ebasoodsad ilmastikuolud, mille tõttu talverõivaste müük jäi allapoole oodatud taset.

Seotud lood

Uudised
  • 18.04.08, 15:23
Puusepp: juhtide lisatasud jagunesid 66 inimese vahel
Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp kommenteeris ettevõtte juhtkondadele makstud tasusid ja preemiad jagunesid 66 inimese vahel, millele lisandusid veel lühi-ja pikaajalised lisatasud.
Uudised
  • 16.04.08, 15:45
Puusepp: eestlaste ostujõud jätkab kasvu
Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp ütles, et ettevõtte 14protsendilisele käibekasvule esimeses kvartalis aitas kaasa elanikkonna ostujõu jätkuv kasv.
Uudised
  • 14.05.08, 10:49
Kaubamaja neelas ABC Kinga
Tallinna Kaubamaja ostis eile ASi ABC King, lepinguga saab kaubamaja endale 9 ABC Kinga kauplust Eestis ja Lätis.
Uudised
  • 17.04.08, 14:00
Kommentaar: Tallinna Kaubamaja salatseb juhtkonna palkadega
Tallinna Kaubamaja määras 2007. aastal ettevõtte juhtkondadele lisatasudeks 35 miljonit krooni. Erinevalt heast juhtimistavast ei ole Kaubamaja aga avalikustanud, kuidas see summa täpsemalt tippjuhtide vahel jagunes.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele