• OMX Baltic−0,44%271,72
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,27%1 729,95
  • OMX Vilnius0,15%1 065,41
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 1000,26%8 106,03
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,95
  • OMX Baltic−0,44%271,72
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,27%1 729,95
  • OMX Vilnius0,15%1 065,41
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 1000,26%8 106,03
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,95
  • 23.04.08, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMTst on kvartaliga lahkunud 14 000 klienti

EMTi klientide koguarv on esimeses kvartalis langenud 765 000lt 751 000ni. Aripaev.ee küsis, mida teeb EMT klientide äraminemise pidurdamiseks.
Eesti Telekomi ja EMT juhatuse esimees Valdo Kalm vastas online-pressibriifingul sellele küsimusele nii: "Lepinguliste klientide arv kasvas nii aasta jooksul kui ka esimeses kvartalis, näeme trendi klientide liikumisest turul ettemaksukaartidelt lepinguliseks. Ettemaksekaartide kasv on ka sesoonne, kevadel-suvel tuleb ettemaksekaartide kliente rohkem."
Kalm täpsustas hiljem teemat aripaev.ee-le, et lepinguliste klientide arv on firmas kasvanud 3500 inimese võrra esimeses kvartalis.
Samuti möönis Kalm, et lahnunud on nö kõnekaartide kampaaniatega kaasa läinud kliendid ja nende ära minekus pärast kampaania lõppu pole midagi erakordset. "Eelmise aasta reises kvartalis oli pärast kampaaniate lõppu lahkujaid 20 000 ja see on täiesti normaalne," toonitas ta.
Kalm lisas, et just lepinguline klient on EMT põhiväärtuseks.
Küsimusele, kas langus mobiiliklientide seas näitab tugevat konkurentsi või telekomi nõrgemat müügitööd eelkõige SIM-klientide turul, andis Kalm vastuseks, et EMT strateegiline fookus on selgelt lepingulistel klientidel ja nende arv kasvab. Ettemaksukaartide põhikampaaniad algavad tavaliselt kevad-suvisel perioodil. EMT turuosa on stabiilne (47%).
Esita oma küsimus Valdo Kalmule!

Seotud lood

Uudised
  • 23.04.08, 14:12
Kalm: tänavune palgakasv jääb mullusele alla
Eesti Telekomi ja EMT juhatuse esimees Valdo Kalm ütles täna online-pressibriifingul ettevõtte kvartalitulemusi kommenteerides, et prognoosib tänavu palgaturule vastavat kasvu, aga väiksemat kui eelmisel aastal.
Uudised
  • 06.05.08, 13:27
EMT üritab telemaastikku vallutada
EMT avalikustas täna oma plaanid televisioonimaastiku vallutamiseks, koos Levira käivitasid nad uue mobiiltelevisiooni standardi DVB-H piloodi.
Uudised
  • 25.04.08, 16:49
Tele2: esimeses kvartalis saime endale 2700 uut klienti
Mobiilsideoperaatori Tele2 turundusjuhi Kristjan Seema sõnul on ettevõte kasvatanud teenusekasutajate arvu käesoleva aasta esimeses kvartalis 2700 uue kliendi võrra.
Uudised
  • 25.04.08, 14:33
EMT: kõnekaardid on populaarsust kaotamas
Eelmisel aastal kasvas EMT lepinguliste klientide arv 36 000 uue liituja võrra, ulatused aasta lõpuks 469 000 kliendini. See vastu vähenes aga ettemaksuga klientide ehk kõnekaardi kasutajate arv 30 000 võrra, jäädes aasta lõpuks 296 000 kasutajani.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:42
Kuld ja aktsiad kukkusid kolinal. Kas kujunemas on ostukoht?
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele