EMTi klientide koguarv on esimeses
kvartalis langenud 765 000lt 751 000ni. Aripaev.ee küsis, mida teeb EMT
klientide äraminemise pidurdamiseks.
Eesti Telekomi ja EMT juhatuse esimees Valdo Kalm vastas online-pressibriifingul sellele küsimusele nii: "Lepinguliste klientide arv kasvas nii aasta jooksul kui ka esimeses kvartalis, näeme trendi klientide liikumisest turul ettemaksukaartidelt lepinguliseks. Ettemaksekaartide kasv on ka sesoonne, kevadel-suvel tuleb ettemaksekaartide kliente rohkem."
Kalm täpsustas hiljem teemat aripaev.ee-le, et lepinguliste klientide arv on firmas kasvanud 3500 inimese võrra esimeses kvartalis.
Samuti möönis Kalm, et lahnunud on nö kõnekaartide kampaaniatega kaasa läinud kliendid ja nende ära minekus pärast kampaania lõppu pole midagi erakordset. "Eelmise aasta reises kvartalis oli pärast kampaaniate lõppu lahkujaid 20 000 ja see on täiesti normaalne," toonitas ta.
Kalm lisas, et just lepinguline klient on EMT põhiväärtuseks.
Küsimusele, kas langus mobiiliklientide seas näitab tugevat konkurentsi või telekomi nõrgemat müügitööd eelkõige SIM-klientide turul, andis Kalm vastuseks, et EMT strateegiline fookus on selgelt lepingulistel klientidel ja nende arv kasvab. Ettemaksukaartide põhikampaaniad algavad tavaliselt kevad-suvisel perioodil. EMT turuosa on stabiilne (47%).