• OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 5000,00%5 983,25
  • DOW 300,00%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,53%8 705,03
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,98
  • OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 5000,00%5 983,25
  • DOW 300,00%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,53%8 705,03
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,98
  • 23.04.08, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMTst on kvartaliga lahkunud 14 000 klienti

EMTi klientide koguarv on esimeses kvartalis langenud 765 000lt 751 000ni. Aripaev.ee küsis, mida teeb EMT klientide äraminemise pidurdamiseks.
Eesti Telekomi ja EMT juhatuse esimees Valdo Kalm vastas online-pressibriifingul sellele küsimusele nii: "Lepinguliste klientide arv kasvas nii aasta jooksul kui ka esimeses kvartalis, näeme trendi klientide liikumisest turul ettemaksukaartidelt lepinguliseks. Ettemaksekaartide kasv on ka sesoonne, kevadel-suvel tuleb ettemaksekaartide kliente rohkem."
Kalm täpsustas hiljem teemat aripaev.ee-le, et lepinguliste klientide arv on firmas kasvanud 3500 inimese võrra esimeses kvartalis.
Samuti möönis Kalm, et lahnunud on nö kõnekaartide kampaaniatega kaasa läinud kliendid ja nende ära minekus pärast kampaania lõppu pole midagi erakordset. "Eelmise aasta reises kvartalis oli pärast kampaaniate lõppu lahkujaid 20 000 ja see on täiesti normaalne," toonitas ta.
Kalm lisas, et just lepinguline klient on EMT põhiväärtuseks.
Küsimusele, kas langus mobiiliklientide seas näitab tugevat konkurentsi või telekomi nõrgemat müügitööd eelkõige SIM-klientide turul, andis Kalm vastuseks, et EMT strateegiline fookus on selgelt lepingulistel klientidel ja nende arv kasvab. Ettemaksukaartide põhikampaaniad algavad tavaliselt kevad-suvisel perioodil. EMT turuosa on stabiilne (47%).
Esita oma küsimus Valdo Kalmule!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele