Eelmisel aastal kasvas EMT lepinguliste
klientide arv 36 000 uue liituja võrra, ulatused aasta lõpuks 469 000
kliendini. See vastu vähenes aga ettemaksuga klientide ehk
kõnekaardi kasutajate arv 30 000 võrra, jäädes aasta lõpuks
296 000 kasutajani.
EMT avalike suhete juhi Kaja Pino andmeil kasvas ettevõtte lepinguliste klientide arv käesoleva aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga, paisudes 4000 uue kliendi võrra.
Pino sõnul kahanes esimeses kvartalis kõnekaartide kasutajate arv, jäädes kvartali lõpuks 278 000 kliendi juurde.
„Kõnekaardi kasutajad on inimesed, kes soovivad oma kulutusi rangelt kontrolli all hoida. Kõnekaart annab võimaluse need 100% kontrolli all. Paljudele on see aga hetkeemotsioon või mõne erakorralise vajaduse kate. Näiteks on vaja lehte või internetti panna müügikuulutus, kuid ei soovita avaldada oma põhinumbrit,“ kirjeldas Pino kõnekaardi kasutamisviise.
Avalike suhete juhi sõnul ostetakse väga palju kõnekaarte just sooduspakkumiste ajal, aga kuna ettevõte ei ole viimasel ajal suuri kõnekaardikampaaniaid teinud, on see ka põhjus, miks EMT kõnekaardi kasutajate numbrid langevad.
Siinkohal märkis Pino, et ettevõtte rõhuasetus on suunatud pigem lepingulistele klientidele.
Seotud lood
EMT avalikustas täna oma plaanid
televisioonimaastiku vallutamiseks, koos Levira käivitasid nad uue
mobiiltelevisiooni standardi DVB-H piloodi.
Mobiilioperaator Elisa klientide arv kasvas
aastaga 10% ehk 327 400 kliendini. Ettevõtte I kvartali ärikasum (EBITDA) oli
142,5 miljonit krooni, moodustades ettevõtte käibest 35,3%. Käive oli samal ajal
403,4 miljonit kooni, teatas firma.
Mobiilsideoperaatori Tele2 turundusjuhi
Kristjan Seema sõnul on ettevõte kasvatanud teenusekasutajate arvu käesoleva
aasta esimeses kvartalis 2700 uue kliendi võrra.
Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul
kasvas ettevõtte kliendibaas esimeses kvartalis 4600 kliendi võrra. Suurt edu
tõi perepaktett koos 6-10aastastele lastele mõeldud Limpa
mobiiltelefonide müügiga.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.