• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,83%38 856,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,83%38 856,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 25.04.08, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT: kõnekaardid on populaarsust kaotamas

Eelmisel aastal kasvas EMT lepinguliste klientide arv 36 000 uue liituja võrra, ulatused aasta lõpuks 469 000 kliendini. See vastu vähenes aga ettemaksuga klientide ehk kõnekaardi kasutajate arv 30 000 võrra, jäädes aasta lõpuks 296 000 kasutajani.
EMT avalike suhete juhi Kaja Pino andmeil kasvas ettevõtte lepinguliste klientide arv käesoleva aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga, paisudes 4000 uue kliendi võrra.
Pino sõnul kahanes esimeses kvartalis kõnekaartide kasutajate arv, jäädes kvartali lõpuks 278 000 kliendi juurde.
„Kõnekaardi kasutajad on inimesed, kes soovivad oma kulutusi rangelt kontrolli all hoida. Kõnekaart annab võimaluse need 100% kontrolli all. Paljudele on see aga hetkeemotsioon või mõne erakorralise vajaduse kate. Näiteks on vaja lehte või internetti panna müügikuulutus, kuid ei soovita avaldada oma põhinumbrit,“ kirjeldas Pino kõnekaardi kasutamisviise.
Avalike suhete juhi sõnul ostetakse väga palju kõnekaarte just sooduspakkumiste ajal, aga kuna ettevõte ei ole viimasel ajal suuri kõnekaardikampaaniaid teinud, on see ka põhjus, miks EMT kõnekaardi kasutajate numbrid langevad.
Siinkohal märkis Pino, et ettevõtte rõhuasetus on suunatud pigem lepingulistele klientidele.

Seotud lood

Uudised
  • 06.05.08, 13:27
EMT üritab telemaastikku vallutada
EMT avalikustas täna oma plaanid televisioonimaastiku vallutamiseks, koos Levira käivitasid nad uue mobiiltelevisiooni standardi DVB-H piloodi.
Uudised
  • 25.04.08, 10:11
Elisa klientide arv kasvas 10%, käive vähenes 7%
Mobiilioperaator Elisa klientide arv kasvas aastaga 10% ehk 327 400 kliendini. Ettevõtte I kvartali ärikasum (EBITDA) oli 142,5 miljonit krooni, moodustades ettevõtte käibest 35,3%. Käive oli samal ajal 403,4 miljonit kooni, teatas firma.
Uudised
  • 25.04.08, 16:49
Tele2: esimeses kvartalis saime endale 2700 uut klienti
Mobiilsideoperaatori Tele2 turundusjuhi Kristjan Seema sõnul on ettevõte kasvatanud teenusekasutajate arvu käesoleva aasta esimeses kvartalis 2700 uue kliendi võrra.
Uudised
  • 25.04.08, 17:58
Elisa: oleme 4600 kliendi võrra rikkamad
Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul kasvas ettevõtte kliendibaas esimeses kvartalis 4600 kliendi võrra. Suurt edu tõi perepaktett koos 6-10aastastele lastele mõeldud Limpa mobiiltelefonide müügiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.11.24, 09:20
Juhtimine tasakaalus: Tiina Käsi teekond ja õppetunnid Nordea tipus
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele