Mobiilsideoperaatori Tele2 turundusjuhi
Kristjan Seema sõnul on ettevõte kasvatanud teenusekasutajate arvu käesoleva
aasta esimeses kvartalis 2700 uue kliendi võrra.
„Esimeses kvartalis täienes meie kliendipagas 2700 kliendi võrra. Ettevõtte kasvu Eestis toetab väga selge hinnaliidri positsioon nii äri- kui ka erakliendi segmendis ning kindlasti kasvavad investeeringud võrgukvaliteeti.
Esimeses kvartalis ulatusid Tele2 Eesti investeeringud 2G ja 3G võrku 65 miljoni kroonini,“ rääkis Seema, lisades, et Eesti mobiilsideoperaatorite võrdluses on suurimad investeeringud just Tele2-l. „Usume, et kombinatsioon, kus mobiilsideoperaatorite kvaliteet on võrdsustunud ning ettevõte pakub paremat hinda, annab meile selge eelise klientide võitmiseks ka tulevikus,“ sõnas turundusjuht.
Vastates küsimusele, kui palju on ettevõttel lepingulisi ja kõnekaardi kasutajaid, sõnas Seema, et klientide jagunemist lepinguliste ja kõnekaarti kasutavate klientide vahel Tele2 välja ei too.
„Üldine trend on, et kõnekaardikasutajad on järjest enam valmis lepingulisteks kliendisuheteks. 47 000 kliendi lahkumine oli EMT jaoks aga ilmselt põhjustatud nende otsusest hakata alates 1. jaanuarist kõnekaardikliente minutipõhiselt arvestama," sõnas turundusjuht.
„Vaadates Eesti üldist majandusolukorda ning arvestades sellega, et täna lisandub Eestis uusi mobiiltelefonikasutajaid vaid mobiiltelefoni kasutamise ikka jõudvate laste näol, võib julgelt ettevõtte esimese kvartali tulemustega rahul olla. Suurimat kasvu käesoleva aasta esimeses kvartalis näitas jätkuvalt mobiilse andmeside ja sisuteenuste valdkond, kasvades aastaga enam kui 50 protsenti. Selles osas näeme ka edasist suurimat kasvupotentsiaali ning teeme oma investeeringuid ka sellele vastavalt,“ sõnas ta.
Trendina tõi Seema veel välja, et jahenev majanduskliima ja kõrge inflatsioon paneb nii eraisikuid kui ka ettevõtteid üha terasemalt üle vaatama oma igapäevaseid väljaminekuid, sealhulgas kulutusi mobiilsidele. "See toob välja Tele2 eelised, loodetavasti ka säästurežiimile mineva riigisektori jaoks. Sidekuludelt on avalikus sektoris võimalik kulusid koomale tõmmata küll,” lisas turundusjuht.
Seotud lood
Mobiilioperaator Elisa klientide arv kasvas
aastaga 10% ehk 327 400 kliendini. Ettevõtte I kvartali ärikasum (EBITDA) oli
142,5 miljonit krooni, moodustades ettevõtte käibest 35,3%. Käive oli samal ajal
403,4 miljonit kooni, teatas firma.
Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul
kasvas ettevõtte kliendibaas esimeses kvartalis 4600 kliendi võrra. Suurt edu
tõi perepaktett koos 6-10aastastele lastele mõeldud Limpa
mobiiltelefonide müügiga.
Eelmisel aastal kasvas EMT lepinguliste
klientide arv 36 000 uue liituja võrra, ulatused aasta lõpuks 469 000
kliendini. See vastu vähenes aga ettemaksuga klientide ehk
kõnekaardi kasutajate arv 30 000 võrra, jäädes aasta lõpuks
296 000 kasutajani.
EMTi klientide koguarv on esimeses
kvartalis langenud 765 000lt 751 000ni. Aripaev.ee küsis, mida teeb EMT
klientide äraminemise pidurdamiseks.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.