Tallinnas on viimasel ajal ehitatud
hotellide tõttu praegu samapalju hotellikohti kui Helsingis, kohtade täitmise
raskuste tõttu aga võivad majutushinnad langema hakata, kirjutas
Iltasanomat.
Lühikese ajaga on linna juurde tekkinud rohkelt keskmise hinnaklassiga hotelle, voodikohtade arv on kasvanud 1200 võrra ehk 20%. Ka nõudlust on hotellidel olnud, veebruari müüginumbrite järgi kasvas Tallinnas mullu veebruariga võrreldes hotellide klientide arv 28%.
„Hotellide mahtude kasv aga viib siiski selleni, et hotellide täituvusprotsentides on oodata suuri muutusi,“ märkis ligi 15 aastat Tallinna turismi jälginud The Baltic Guide’i reisilehe peatoimetaja Mikko Savikko.
Eelmisel suvel oli hotellide täituvus üle 80 protsendi. Selle tulemuse saavutamine on Savikko hinnangul sel suvel väga raske. Seetõttu kardavadki Tallinna suured hotellid, et ees on ootamas hinnasõda.
Estraveli saabuvate klientidega tegeleva Balti tootesuuna juhi Malle Pottsepp ütles, et tegu on normaalse hinnakorrektsiooniga.
„See on üsna loogiline, kuna pakkumine on kasvanud kiiremini kui nõudlus. Estravel ei näe hotellituru kokkukukkumise märke, kuid täheldame vabade hotellitubade saadavuse paranemist kõrghooajal. Ühtlasi on paranenud võimalused saada hinnaläbirääkimistel paremaid tingimusi. Estraveli välispartnerid on viimastel aastatel murega jälginud meie hotellihindade kasvu ja osa kliente on seetõttu oma pilgu uutele (ja odavamatele) turgudele suunanud. Selles kontekstis on hinnatõusu peatumine väga positiivne sõnum,” selgitas ta.
Seotud lood
Sokos Hotel Viru on otsustanud fookusesse
võtta Eesti turu, sest eestlastest ööbijate osakaal Tallinna hotellides aina
kasvab.
Susi hotelli tegevjuht Jüri Uppin ütles, et
pakkumisi tegutseda tuntud hotelliketi nime all on tehtud korduvalt, kuid
selline tegutsemine mõjub orjastavalt ning lisatasud omanikule on röövellikud.
Uniquestay hotelliketi juht Raul Leht ei
usu, et praegu Tallinna hotellinduses hinnasõda algamas ei ole, vaid et see on
juba mõnd aega kestnud.
Tallink Hotelsi tegevjuht Aivar
Sõerd ütles, et Tallinki praegused hotellid on Infortari uuest hotellist
luksuslikumad, mistõttu nad klientide pärast kisklema ei hakka.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.