• OMX Baltic0,36%272,6
  • OMX Riga−0,07%873,71
  • OMX Tallinn−0,4%1 753,32
  • OMX Vilnius−0,18%1 047,68
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,54%8 097,06
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,95
  • OMX Baltic0,36%272,6
  • OMX Riga−0,07%873,71
  • OMX Tallinn−0,4%1 753,32
  • OMX Vilnius−0,18%1 047,68
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,54%8 097,06
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,95
  • 09.06.08, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jüri Uppin: tuntud kaubamärk nõuab röövellikku hinda

Susi hotelli tegevjuht Jüri Uppin ütles, et pakkumisi tegutseda tuntud hotelliketi nime all on tehtud korduvalt, kuid selline tegutsemine mõjub orjastavalt ning lisatasud omanikule on röövellikud.
„Meile on tehtud analoogseid ettepanekuid korduvalt,“ ütles Uppin. „Oleme kaalunud kõiki pakkumisi,“ lisas ta.
„Need lepingud on ainult hotelliketi hüvanguks, kuna tasud ja protsendid on röövellikud,“ sõnas tegevjuht. „Susi hotellis on 101 tuba ning vastavalt tubade arvule makstakse omanikule,“ selgitas ta.
Uppin märkis, et nad eelistavad tegutseda pigem nišihotellina, kuigi tuntud kaubamärgi all opereerimine annaks kindluse – külastaja teab, kuhu tuleb. „Tasu omanikule viib küll raha välja, mis siiski pole põhiprobleem, sedasi tegutsedes muutuks orjaks,“ lisas ta.
„Ebaõiglane on see kaup, mis ma vastu saan. See pole tasakaalus ning on palju vähem, kui mina annan,“ rääkis Uppin.
Tegevjuht tunnistas, et jaheneva majanduse taustal on kliente kõvasti vähem. „Tallinnas on midagi viltu, siin on sama palju hotelle kui Helsingis,“ ütles ta. „Kuid peab lihtsalt rohkem pingutama, on halvemaid ja paremaid aegu,“ märkis Uppin.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.08, 15:55
Järviste: Radissoni bränd ei anna meile midagi
Tartu Kantri hotelli haldava ASi Räni Hotell juhatuse liige Jüri Järviste ütles, et suurema ja mõjukama hotelliketiga liitumine on teretulnud, kuid kõik sõltub hinnast ja sihtgrupist.
Uudised
  • 09.06.08, 13:04
Best Western: karmis hotelliäris päästab tuntud nimi
Best Western hotellide Soome, Baltimaade ning Poola regiooni tegevjuht soomlanna Saija Niemistö rääkis, et Tallinna hotelliäris on konkurents väga tugev ning majanduslanguse taustal vajavad siinsed hotellid vastupidamiseks tuntud nime.
Uudised
  • 10.06.08, 18:01
Hotell Pärnu: tuntud nimi pole suurvõite andnud
Hotell Pärnu OÜ juhatuse liige Ado Sepa kommenteeris Best Westerni nime all opereerimist, et senini on hakkama saadud, kuid ähvardav turundustasude hinnatõus paneb jätkamist kaaluma.
Uudised
  • 09.06.08, 14:05
Veldemaa: sõltumatus kaalub tuntud nime üles
ASi Veldemaa Tähetorni hotelli tegevjuht Jüri Veldemaa ütles, et senini on hotell ennast kenasti ära majandanud, kui aga näeks konkreetseid numbreid, siis ehk mõtleks tuntud nimega liitumisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele