Susi hotelli tegevjuht Jüri Uppin ütles, et
pakkumisi tegutseda tuntud hotelliketi nime all on tehtud korduvalt, kuid
selline tegutsemine mõjub orjastavalt ning lisatasud omanikule on röövellikud.
„Meile on tehtud analoogseid ettepanekuid korduvalt,“ ütles Uppin. „Oleme kaalunud kõiki pakkumisi,“ lisas ta.
„Need lepingud on ainult hotelliketi hüvanguks, kuna tasud ja protsendid on röövellikud,“ sõnas tegevjuht. „Susi hotellis on 101 tuba ning vastavalt tubade arvule makstakse omanikule,“ selgitas ta.
Uppin märkis, et nad eelistavad tegutseda pigem nišihotellina, kuigi tuntud kaubamärgi all opereerimine annaks kindluse – külastaja teab, kuhu tuleb. „Tasu omanikule viib küll raha välja, mis siiski pole põhiprobleem, sedasi tegutsedes muutuks orjaks,“ lisas ta.
„Ebaõiglane on see kaup, mis ma vastu saan. See pole tasakaalus ning on palju vähem, kui mina annan,“ rääkis Uppin.
Tegevjuht tunnistas, et jaheneva majanduse taustal on kliente kõvasti vähem. „Tallinnas on midagi viltu, siin on sama palju hotelle kui Helsingis,“ ütles ta. „Kuid peab lihtsalt rohkem pingutama, on halvemaid ja paremaid aegu,“ märkis Uppin.
Seotud lood

Hirmutamisega kestlikuks ei innusta