Soomes on Sampo Pangast seoses uue
internetipanga juurutamisel tekkinud probleemidega lahkunud tunduvalt rohkem
kliente, kui üldiselt arvati.
Ainuüksi OP-Pohjola grupp on Sampost lahkunud klientide näol pärast lihavõtteid saanud juurde üle 10 000 kliendi. Nordeasse on üle läinud ligikaudu sama hulk kliente, kirjutas kauppalehti.fi.
Lisaks eraklientidele on Sampost rohkem lahkunud ka ettevõtteid.
„Helsingi piirkonnas on erandlikult suurema klienditulva teenindamiseks kontorid lahti olnud ka laupäeviti,“ rääkis OP-Pohjola tegevjuht Reijo Karhinen.
Seni on Sampo Pank avaldatud andmetes hinnanud lahkunud klientide hulgaks veidi üle 5000.
Sampo Panga rahulolematud kliendid hakkasid uut panka otsima siis, kui Sampo internetipangaga tekkisid probleemid. Sampo võttis lihavõtete ajal kasutusele emaettevõtte Danske Banki süsteemi.
Eestis liitub Sampo Pank ametlikult Danske Bankiga 1. juunil. Järgmise aasta lõpuks läheb ka siinne IT-süsteem üle ühisele Danske Banki platvormile.
Seotud lood
Soome andmekaitseamet on kodanikelt saanud
kaebusi selle kohta, et Sampo Panga IT-süsteem kogub klientide arvutitest väga
detailseid andmeid.
Eesti Panga nõukogu liige Mart Opmann ütles
aripaev.ee päevaküsimusele, kas olete kaalnud panka vahetada, vastates, et
talle pole ükski teine pank ületulekuks personaalset pakkumist
teinud.
Lihavõttepühade ajal läbi viidud Sampo
panga IT-süsteemide ühendamine emapanga Danske Bankiga ei kulgenud panga Soome
klientidele päris ilma tõrgeteta.
Sampo Panga kommunikatsioonijuht Anneli
Rõuk ütles, et Danske Bankaga ühinemisel muutub ainult visuaalne identiteet,
kuid panga nimi on nii hea, et see jääb samaks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.