Eesti suurim pakenditootja Estiko Plastar
tahab koos professor Mati Karelsoni ja Tartu Ülikooliga salvestada
informatsiooni kilepakendi sisse ning teha sellega revolutsiooni USA
kaubandusturul.
Eesti pakendituru liider, ent globaalsel turul väike tegija - Estiko Plastar - tahab astuda jõulise sammu, edestada konkurente intelligentsete pakendite võidujooksus, kirjutas Eesti Ekspressi ajakirjanik Toivo Tänavsuu oma blogisissekandes.
Mati Karelsoni ja Tartu Ülikooliga koostöös arendab Estiko Plastar pakendit, mis annaks toidupoes raadiolainete kaudu teada, mis tootega on tegemist ja kui palju seda on.
Niinimetatud RFID (Radio Frequency Identification) tehnoloogia edu ja hea õnne korral kujundavad eestlased esimestena maailmas sellealase tööstusstandardi ning muudavad põhjalikult tarbijate arusaamu poeskäimise mugavusest.