Eesti suurim pakenditootja Estiko Plastar
tahab koos professor Mati Karelsoni ja Tartu Ülikooliga salvestada
informatsiooni kilepakendi sisse ning teha sellega revolutsiooni USA
kaubandusturul.
Eesti pakendituru liider, ent globaalsel turul väike tegija - Estiko Plastar - tahab astuda jõulise sammu, edestada konkurente intelligentsete pakendite võidujooksus, kirjutas Eesti Ekspressi ajakirjanik Toivo Tänavsuu oma blogisissekandes.
Mati Karelsoni ja Tartu Ülikooliga koostöös arendab Estiko Plastar pakendit, mis annaks toidupoes raadiolainete kaudu teada, mis tootega on tegemist ja kui palju seda on.
Niinimetatud RFID (Radio Frequency Identification) tehnoloogia edu ja hea õnne korral kujundavad eestlased esimestena maailmas sellealase tööstusstandardi ning muudavad põhjalikult tarbijate arusaamu poeskäimise mugavusest.
Seotud lood
Euroopa Komisjon tegi rasvumise vastu
võitlemiseks ettepaneku karmistada reegleid toidukaupade etikettidele kõigis 27
EL riigis ja täpsustada üle kohustusliku etiketil oleva informatsiooni ja selle
asukoha toiduaine pakendil, kirjutas Financial Times.
Keskkonnaministeeriumi sõnul peavad
pakendiorganisatsioonid kogu turule toodud pakendikoguse kokku korjama, mitte
ainult 50 protsenti nagu organisatsioonid ise välja reklaamisid.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.