Euroopa Komisjon tegi rasvumise vastu
võitlemiseks ettepaneku karmistada reegleid toidukaupade etikettidele kõigis 27
EL riigis ja täpsustada üle kohustusliku etiketil oleva informatsiooni ja selle
asukoha toiduaine pakendil, kirjutas Financial Times.
“Euroopas kasvava rasvumise vastu tuleb võidelda selliselt, et tagada tarbijate jaoks paki esiküljel olulisema toiduaineid puudutava teabega ja paki tagakülg varustada täpsema ja ulatuslikuma informatsiooniga,” ütles Monique Goyens European Consumers' Organisation direktor sel nädalal.
Reegleid, mida järgima tuleb hakata on kuus: sildid peavad olema kauba esiküljel ja seal peab seisma informatsioon energiasisalduse, kogu rasvasisalduse, küllastamata rasvade, süsivesikute, suhkru ja soola sisalduse kohta.
Muu info võib asuda paki tagaküljel. Kindlasti peab olema kirjas võimalikku allergiat tekitavad koostisosad just eelpakendatud toiduainetel.
Alkoholitööstus antud hetkel pääseb uutest nõuetest, kuigi nn alkoholi ja mahlakokteilidel peab olema olema sildil kirja toiduaineid puudutav informatsioon.
Uutele reeglitele üleminek ei toimu päeva pealt, arvestatud kolmeaastase perioodiga suuremate ettevõtete puhul ja veidi pikema perioodiga, viie aasta näol, väiksemate firmade puhul.
Seotud lood
Reede pärastlõunal avalikustas Euroopa
komisjon mänguasjade direktiivi eelnõu, mis karmistab reegleid üllatusmuna tüüpi
mänguasjadele, osad lelud keelatakse hoopis.
Eesti suurim pakenditootja Estiko Plastar
tahab koos professor Mati Karelsoni ja Tartu Ülikooliga salvestada
informatsiooni kilepakendi sisse ning teha sellega revolutsiooni USA
kaubandusturul.
Euroopa Komisjon võttis täna vastu ühenduse
neljanda ajakohastatud nimekirja 81 lennuettevõtjate kohta, kellel on keelatud
Euroopa Liidus tegutseda.
Reisieksperdi tegevdirektori Sven Lõokese
sõnul teavad kõik, kuidas peab lennupileteid veebis müüma, kuid kahjuks on
kohati Reisieksperdi veebi sattunud sooduspakkumistes ebatäpset hinnainfot,
edaspidi see kaob.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.