Silberauto juht Väino Kaldoja ütles
ettevõtte mulluse majandusaasta tulemusi kommenteerides, et sel aastal tuleb
konservatiivsem olla kui mullu.
„Eelmine aasta oli ülihea aasta, kuid sellel aastal tuleb rohkem konservatiivne olla,“ rääkis Kaldoja. Ettevõte tegi mullu käivet 5,3 miljardit krooni ehk 32% enam kui aasta varem, kasum aga kasvas 7% ehk 232,6 miljoni kroonini. Tänavustes plaanides on käive taas 2006. aasta tasemel, kasum aga pisut toonasest numbrist madalam.
„Ka meie kasumimarginaali vähenemine on seotud konservatiivse tulude provisjoneerimisega. Oma osa on mänginud ka ülalpidamiskulude kasv ja müügikatte vähenemine,“ tõi Kaldoja välja kasumimarginaali vähenemise põhjused.
Äsja ostetud varem Svedbergs Estonia ASile kuulunud büroo- ja tootmiskompleksist Tänassilma tehnopargis loodab Silberauto juht ennekõike kvalitatiivset kasvu. „Hoonetesse kolivad Silberauto keskladu ja Silberauto Eesti kere- ning värvitööde osakond, mis toob kaasa kindlasti teenuse kvaliteedi tõusu,“ selgitas ta.
Silberauto selle aasta kolme esimese kuu käive oli 1,025 miljardit krooni ning kasum 40,4 miljonit krooni. Ettevõtte möödunud aasta sama perioodi käive ulatus 1,102 miljardi kroonini ning kasum 63 miljoni kroonini.
Seotud lood
Audisid müüva Reval Auto turundusjuht Rivo
Saarna ei soovinud küll Silberauto majandustulemusi kommenteerima, kuid märkis,
et neil kasvasid hästi nii käive kui ka kasum.
ASi Silberauto 2007. aasta käive ulatus
5,334 miljardi kroonini, kasvades pea 1,3 miljardi krooni võrra ehk 32%. 2006.
aastal oli ettevõtte käive 4 miljardit krooni.
BMWsid müüva United Motorsi juht Toomas
Pärna ei leia, et Silberauto majandustulemustes oleks midagi üllatavat.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.